کد خبر: ۲۴۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۵ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ 17 September 2015

رییس بنیاد مسکن کشور خبرداد:ساخت ١٢ هزار واحد مسکن توسط خیرین مسکن ساز


سازه نیوز:با حضور رییس بنیاد مسکن کشور  پروژه مجتمع رفاهی بین راهی آزاد راه اهواز - بندر امام بهره برداری و عملیات اجرایی ۲۱۰ واحد مسکونی در کوی نبوت اهواز و همزمان در شهرستان های اهواز،آبادان و شوش اغاز شد.
علیرضا تابش در حاشیه این مراسم اظهارکرد: در این سفر که از روز گذشته آغاز شد ابتدا طرح های هادی روستایی در آبادان به بهره برداری رسید و امروز عملیات اجرایی مجتمع های مسکونی در سه شهرستان به طور همزمان اغاز و از مجتمع بین راهی آزاد راه اهواز بندر امام که با سرمایه بنیاد مسکن ساخت شده بهره برداری شد.

وی افزود: احداث مجتمع های مسکونی به منظور عرضه مسکن با قیمت مناسب برای متقاضیان بویژه زوج های جوان انجام گرفته است.

رییس بنیاد مسکن کشور بیان کرد: در آزاد راه اهواز - بندر امام به دلیل تردد زیاد وسایل نقلیه سنگین مقرر شد یک مجتمع دیگر در بین راه ساخته شود.احداث چنین مجتمع هایی جهت رفاه رانندگان و کاهش تصادفات در اثر خواب آلودگی می باشد.
تابش خاطرنشان کرد:در این مجتمع ها تمام امکانات از جمله مسجد بازارچه غذاخوری و امکانات بهداشتی ایجاد شده است.

وی با اشاره به ساخت مسکن در سطح کشور اظهار کرد: خیرین مسکن ساز در سراسر کشور در حال ساخت ۲۸ هزار واحد مسکن مهر هستند که تاکنون ۱۲ هزار واحد آن به بهره برداری رسیده و ۸ هزار واحد دیگر تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

تابش یادآورشد: در بخش ساخت مسکن شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر نیز ۳۴۸ هزار واحد داریم که تاکنون ۲۸۵ واحد آن به بهره برداری رسیده و مابقی تا پایان سال افتتاح خواهد شد.

مرجع :ایسنا
برچسب ها: بنیاد مسکن ، خوزستان