کد خبر: ۲۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۵ - ۱۵ مهر ۱۳۹۴ 07 October 2015
ششمین دوره انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی خوزستان (8)

رقابت ۸۸ نامزد در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی خوزستان


سازه نیوز: رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان از رقابت ۸۸ نفر داوطلب در انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی خوزستان خبر داد.

هدایت اله زارع زاده اظهار داشت: انتخابات ششمین دوره هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان شانزدهم مهرماه از ساعت ۸ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۷ ادامه دارد.

وی ادامه داد: رأی گیری از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در ۱۵ شهرستان انجام می شود که محل اخذ رای در اهواز در اداره کل راه و شهرسازی خوزستان امانیه، خیابان شهید مدرس ساختمان شماره یک است و همچنین در ادارت راه و شهرسازی شهرستان های دزفول، آبادان، بهبهان، ایذه، رامهرمز، ماهشهر، شوشتر، اندیمشک، شوش، مسجدسلیمان، خرمشهر، باغملک، امیدیه و دشت آزادگان شعب اخذ رای دایر است.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان خاطر نشان کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات هیئت مدیره در دو مرحله انجام شد مرحله اول که ثبت نام اصلی و مرحله دوم هم براساس بخشنامه ابلاغی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر تمدید مهلت ثبت نام از داوطلبان است.

وی افزود: در این دو مرحله ۱۳۷ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد، ۱۰ نفر به دلیل نقص مدارک، سه نفر به دلیل ارائه مدرک غیراصلی، هشت نفر کارمندان وزارت راه و شهرسازی، ۱۲ نفر به دلیل اینکه مشمول بخشنامه وزیر (که کارمند شهرداری و استانداری و مراجع صدور پروانه بودند) از گردونه رقابت ها خارج شدند.

زارع زاده با بیان اینکه تاکنون ۷ نفر انصراف داده‌اند افزود: همچنین ۹نفر براساس استعلام از مراجع چهارگانه و شورای انتظامی مورد پذیرش قرار نگرفتند و در مجموع هم اکنون تعداد ۸۸ نفر کاندیدای انتخابات هیئت مدیره انتخابات نظام مهندسی ساختمان خوزستان هستند.

وی تصریح کرد: در این دوره تعداد ۱۳نفر عضو هیئت مدیره در خوزستان خواهیم داشت که شش نفر در رشته عمران، یک نفر در رشته نقشه برداری، دو نفر در رشته مکانیک، دو نفر در رشته معماری، یک نفر شهرسازی، یک نفر در رشته برق هستند.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با تاکید بر اینکه تمامی شعب ثابت است و شعبه سیاری نخواهیم داشت اظهار کرد: اگر عضوی در شهرستان دیگری غیر از محل سکونت خود باشد می تواند در همان شهرستان اقدام به رای دادن کند، همچنین برای حضور به همراه داشتن کارت عضویت و یا کارت ملی الزامی است.

وی در پایان از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان خواست به گونه ای برنامه ریزی نمایند که در ساعت مقرر در قانون نسبت به رای دادن اقدام کنند.