کد خبر: ۲۷۸۰۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۵ 18 June 2016

فراخوان خوداظهاری اطلاعات تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‏‌ای و صنفی

به منظور ساماندهی و تقویت ارتباطات و تعاملات تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‏‌ای و صنفی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، این سازمان در صدد طراحی و پیاده‌سازی سازوکارهای ویژه و نوینی در حوزه امور این تشکل‌ها بوده و برای این منظور درحال تأسیس و اداره بانک اطلاعات تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‌‏ای و صنفی می باشد
به منظور ساماندهی و تقویت ارتباطات و تعاملات تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‏‌ای و صنفی با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، این سازمان در صدد طراحی و پیاده‌سازی سازوکارهای ویژه و نوینی در حوزه امور این تشکل‌ها بوده و برای این منظور درحال تأسیس و اداره بانک اطلاعات تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‌‏ای و صنفی می ‌اشد. اطلاعات این بانک در آینده نزدیک مبنای رتبه‌بندی تشکل‌ها و تنظیم روابط سازمان و تشکل‌ها قرار خواهد گرفت و هدف‏‌گذاری‌ها، برنامه‏‌ریزی‏‌ها و ارزیابی عملکردها در حوزه امور تشکل‏‌ها، بر اساس داده‌های این بانک اطلاعات انجام خواهد شد.
به منظور تکمیل فهرست و اطلاعات اولیه تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‌‏ای و صنفی فعال استان تهران، فرم خوداظهاری تدارک شده است. از متولیان و نمایندگان تشکل‏‌های مهندسی، حرفه‌ای و صنفی دعوت می‌گردد تا با تکمیل این فرم، سازمان را در تسریع و تقویت فعالیت‌هایش در این زمانه یاری نمایند.
بدیهی است اطلاعات دریافتی از طریق این فرم توسط سازمان بررسی و صحه‌گذاری خواهد شد و صرف تکمیل این فرم هیچ ‌ونه حقّ و مطالبه‌ای برای تکمیل‌کنندگان ایجاد نخواهد کرد.

 
فرم خوداظهاری اطلاعات تشکل‌‏های مهندسی،حرفه‏‌ای و صنفی