کد خبر: ۲۸۹۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۷ - ۰۲ شهريور ۱۳۹۵ 23 August 2016

جشنواره برترین های توسعه شهری ایران برگزار می گردد

جشنواره برترین های توسعه شهری ایران بهمن ماه 1395 در تهران برگزار می گردد.
جشنواره برترین های توسعه شهری ایران با هدف ترويج ابتكار عمل‌هاي موفق در توسعه شهري پيشنهاد شده از شهرهاي سراسر كشور،  بهمن ماه 1395 در تهران برگزار می گردد.
منشور اجرايي جشنواره برترين‌هاي توسعه شهري ايران بر اصولی مانند رعايت اخلاق حرفه‌اي در بررسي و داوري پيشنهادات ارائه شده، استفاده از متخصصان و صاحب ‌نظران و افراد مجرب در حوزه هاي موضوعي مرتبط با توسعه شهري در كميته ارزيابي مقدماتي و داوري نهايي پيشنهادات، ايجاد فرصت تبادل نظر و تجربه و آموزش در زمينه توسعه شهري، ترويج استانداردها و روش‌هاي مطلوب براي توسعه شهري و..  استوار است.
با توجه به موضوع اصلي جشنواره، شركت كنندگان واجد صلاحيت براي شركت در جشنواره به سازمان‌ها، نهادها، گروه‌هاي اجتماعي و اشخاصي محدود مي‌شود كه طرح‌پيشنهادي اجرا شده آنها در توسعه شهري حداقل در يك شهر مؤثر بوده است.
در جشنواره برترین های توسعه شهری ایران از معيارهایي مانند اثرگذاري مثبت و محسوس بر محيط زيست و منابع طبيعي، دستيابي به اهداف بر اساس برنامه زماني تعيين شده، پذيرش اجتماعي طرح و مشاركت جامعه در برنامه‌ريزي، تصميم‌گيري و اجراي طرح، مديريت خوب در فرايند انجام طرح، توانمندسازي اجتماعي و مديريتي و...  براي انتخاب طرح‌هاي برتر و شايسته تقدير استفاده خواهد شد.
علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.satrap.org مراجعه نمایند.