کد خبر: ۳۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۹ - ۲۸ مهر ۱۳۹۵ 19 October 2016

برکناری علی نوذرپور از سمت معاون سازمانی شهرداری‌ها و دهیاری‌ها

علی نوذرپور، رسما اعلام کرد که از سمت معاون سازمان شهرداریها و دهیاری ها کنار گذاشته شد.
در حالی که روز گذشته علی نوذرپور در نشست خبری در خصوص اقدامات ساماندهی بار درون شهری این سازمان پرداخته بود و خبری از کناره گیری وی از این سمت نبود روز سه شنبه از این سمت خود برکنار شد.

شنیده ها حاکی از آن است که یک مقام فعلی سازمان که از مدیران پرحاشیه شهرداری تهران بود و در گزارش حسابرسی سازمان تحت مدیرتش وضعیت نامطلوبی داشت در این تصمیم گیری موثر بوده است .


همچنین امروز رحمت الله حافظی در پستی که در صفحه توتیتر خود گذاشت از "واگذاری مسوولیت بررسی پرونده املاک نجومی به یکی از افرادی که درهمان لیست "بوده خبر داد.به نظر می رسد که تیم مدیران فعلی وزارت کشور بیشترین هماهنگی را با شهرداری تهران دارند .
منبع: صما
ایوب نوروزی عیکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۳۰
1
0
حالا با کناره گیری دانشمند و تئوریسین بزرگ شهرسازی و دهیاری ها جناب دکتر نوذرپور از سمتش یقیناَ شاهد یک دگردیسی هولناک در سازمان شهرداریهای کل کشور خواهیم شد مردی که یک تنه شهرداریها و دهیاریهای کل کشور شامل شهر سازی حمل و نقل عمومی و ریلی و پیاده کردن تکنیکهای مدرن شهری در چند کلان شهر کشور و بنیان گذار دهیاریها در کشور جهت عدم مهاجرت روستاییان به شهر که خودش خدمت بزرگی است و تاریخ حتما به یاد خواهد آورد لذا هر چند این پست در شان و منزلت و توانایی های ایشان نبود امیدوارم دولت تدبیر و امید با کمک خرد خویش دست این بزرگان را در آبادانی وشور در این زمان حساس کوتاه نکنند و با به کار گماردن ایشان در پست معاونت عمرانی وزارت کشور یا وزیر کشور یا وزیر مسکن و شهرسازی راه توسعه کشور را هموار کنند
ایوب نوروزی عسکری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
درود به دکتر نوذرپور

کسی که مهم نباشه براش که چگونه شهری داشته باشه نتیجش اینه که بزرگترین مدیر عرعه شهرسازی رو عزل میکنه و آقای $رو بجای ایشون نصب میکنه باید گریست بر این رحمانی فضلی بی اصول
منصور ولی اقبال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۳
0
0
متاسفم برای سیستمی که باندبازی رو به اصول و تدبیر و تجربه ترجیح میده. لیاقت ایشان فراتر از تصمیمات مدیران صاحب منصب است.
مجتبی راکی
|
United States of America
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۰
0
0
واقعا از شنیدم این خبر متاسفم. کشور ما به مدیران باسواد و کارکشته ای چون دکتر نوذرپور نیاز دارد. متاسفانه تو جامعه ما نخبه کشی مرسوم است. به امید روزهای بهتر برای کشور عزیزمان ایران.
علی انداوه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
0
0
دکترنوذرپور حداقل سمتی که حقش هست وزارت مسکن وشهرسازی میباشد به نظرم قدرشونمی دونن کاش ی روزی کشورما علم پرورباشد نه پارتی پرور