کد خبر: ۳۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۶ - ۱۵ آذر ۱۳۹۵ 05 December 2016

کنفرانس توسعه پایدار و عمران شهری برگزار می شود

ششمین کنفرانس بین المللی توسعه پایدار و عمران شهری ۱۸ آذر ماه امسال با حضور تعدادی اعضای هیئت دولت، اندیشمندان و پژوهشگران داخلی و خارجی برگزار می شود.
حجت الله جوادیان، دبیر شورای سیاست گذاری این همایش با اشاره به این که کنفرانس ششم در قالب اقتصاد مقاومتی برگزار می شود، اظهار کرد: با درک اهمیت موضوع توسعه پایدار، سرمایه گذاری عظیمی روی این امر صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: در کنفرانس مذکور سه کارگاه تخصصی ویژه علاقمندان به مباحث شهرسازی و دو کارگاه تخصصی در حوزه عمران و معماری  توسط اساتید داخلی و خارجی از دانشگاه های تهران، هنر اصفهان، صنعتی دورتمند، کالج مطالعاتی  آلمان و مؤسسه عالی معماری بارسلونای اسپانیا برگزار می شود.

بابایی دبیر کمیته راهبری کنفرانس، نیز با اشاره به این که شهرسازی، معماری، عمران، انرژی، صنعت و فناوری اطلاعات 5 محور برگزاری کنفرانس ششم توسعه پایدار و عمران شهری است، گفت: در این همایش از اساتید به نام در حوزه معماری و شهرسازی دعوت بعمل آمده است و امید آن داریم تا این همایش در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق اقتصاد مقاومتی منجر شود.

قرار است این کنفرانس با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواد و با شرکت اساتید داخلی و خارجی و سفرای کشورهای هندوستان، سنگال، آلمان، بروندی و نیجریه برگزار شود.