کد خبر: ۳۱۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۰ - ۱۶ آذر ۱۳۹۵ 06 December 2016

عرفی بناهای برگزیده معماری از دیدگاه معماران معاصر

نشست دویست و بیست و نهمین گفتمان هنر و معماری با معرفی بناهای برگزیده معماری از دیدگاه معماران معاصر در باغ موزه قصر با حضور معماران برجسته کشور همچون حسین امانت و سیدمحمد بهشتی برگزار می‌شود.
 دویست و بیست و نهمین گفتمان هنر و معماری به نشست دوازدهم یکصد معمار، یکصد انتخاب؛ بناهای برگزیده معماری معاصر ایران از نگاه معماران اختصاص دارد.

در این نشست که به همت انجمن مفاخر معماری ایران تدارک دیده شده است، حسین امانت، شالی امینی، مهرداد ایروانیان، شهریار ایزدی، سیدمحمد بهشتی، مهرداد جاویدی‌نژاد، رضا دانشمیر، همایون صادقی، بهرام فریورصدری، علیرضا قهاری و مهسا مجیدی به ارایه بناهای برگزیده معماری از دیدگاه خود خواهند پرداخت.

همچنین در این نشست که مدیریت آن را بهروز مرباغی و دبیری آن را نگار جوکار برعهده دارند گزارشی از نشست یازدهم یکصد معمار، یکصد انتخاب؛ بناهای‌برگزیده معماری معاصر ایران از نگاه معماران ارایه خواهد شد.

علاقمندان به حضور در دویست و بیست و نهمین گفتمان هنر و معماری می‌توانند چهارشنبه ۱۷ آذرماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ به باغ موزه قصر به نشانی تهران، باغ موزه قصر مراجعه کنند.

گفتنی است، نشست پیشین انجمن مفاخر معماری ایران تحت‌عنوان چالش‌های پیش‌ِروی معماری و شهرسازی امروز ایران به گرامیداشت محمدامین میرفندرسکی اختصاص داشت. 
برچسب ها: شهرسازی،معماری