کد خبر: ۳۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۴ - ۲۱ آذر ۱۳۹۵ 11 December 2016
نماینده مردم خرمشهر در مجلس:

اظهار بی‌اطلاعی رئیس جمهور نسبت به مصوبه انتقال آب کارون توسط دولت!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور نسبت به مصوبه انتقال آب کارون اظهار بی‌اطلاعی کرده است، گفت: به رئیس جمهور اعلام کردیم که نامه انتقال آب کارون از دبیرخانه شما ارسال شده است.
عبدالله سامری امروز  در خرمشهر در رابطه با اعتراض نمایندگان استان به رئیس جمهور در رابطه با انتقال آب کارون اظهار کرد: اعتراض ما به رئیس جمهور در مجلس شورای اسلامی در رابطه با بحث آب کارون است که قرار است آن را ببرند.

وی با تاکید بر اینکه رئیس جمهور نسبت به این موضوع اعلام بی اطلاعی کرده است، ادامه داد: ما به رئیس جمهور اعلام کردیم که نامه انتقال آب کارون از دبیرخانه شما ارسال شده است و ما این قضیه را تا زمانی که به جواب برسیم، پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: پس از اعتراض نمایندگان خوزستان به رئیس جمهور، دولت بلافاصله نوبخت را فرستاد و در همین دوشنبه نیز در رابطه با جریان انتقال آب کارون و بودجه تخصیص یافته به استان نشستی را با معاون برنامه‌ریزی رئیس جمهور داریم.
وی با تاکید بر اینکه دولت در بحث بودجه حق مردم استان خوزستان را نادیده گرفته است، عنوان کرد: نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی در ارتباط با بحث انتقال آب کارون متحد هستند.
سامری بیان کرد: در روزهای گذشته همه مردم استان خوزستان از شبکه‌های تلویزیونی اعتراضات نسبت به بحث انتقال آب را توسط همه نمایندگان استان مشاهده کردند.

وی با تاکید بر اینکه نگاه دولت نسبت به استان خوزستان باید ویژه باشد، متذکر شد: اکثر منابع درآمدی دولت از سوی استان خوزستان تامین می‌شود، اما با توجه به این امر در بحث اعداد و ارقام بودجه اختصاص یافته به استان، حق مردم خورده شده است.

نماینده مردم خرمشهر و مینوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما اگر به این نتیجه رسیدم که دولت نمی‌خواهد، درخواست نمایندگان استان خوزستان را انجام دهد، یقینا به مردم شریف استان این مورد را اعلام خواهیم کرد و اعتراض خودمان را شدیدتر خواهیم کرد.
منبع: فارس
برچسب ها: انتقال آب کارون