کد خبر: ۳۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۶ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ 15 December 2016

اهواز دارای ظرفیت‌های عمرانی بسیار زیادی است

هزینه‌های زیادی نیز برای تملک اراضی اطراف این پروژه نیز صرف شده است تا این پروژه با رضایت کامل مردم انجام شود.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: امروز می‌توانیم بگوییم شورای شهر ما قانون‌مدار است و کارها را بر روی ریل موازین اسلامی پیش می‌برد و شورا و شهرداری با کمک و همکاری یکدیگر در این خصوص تلاش می‌کنند. 

 آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری در مراسم افتتاح زیرگذر شریعتی اهواز که امروز ( 24 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد:‌ از مشاهده این پروژه بسیار خرسند شده‌ایم. این پروژه هزینه‌های زیادی متحمل شده است و هزینه‌های زیادی نیز برای تملک اراضی اطراف این پروژه نیز صرف شده است تا این پروژه با رضایت کامل مردم انجام شود. 

وی با اشاره به پروژه‌های عمرانی در اهواز عنوان کرد:‌ پروژه روگذر چهارشیر به سرعت در حال ساخت است و کار در پروژه بزرگ‌تر پل ولایت نیز در حال انجام است. 

آیت‌الله موسوی جزایری گفت: کلانشهری مانند اهواز دارای ظرفیت‌های عمرانی بسیار زیادی است و هنگامی که از دیگر شهرها به اهواز سفر می‌کنند با مشاهده جاده ساحلی زیبای اهواز ابراز تعجب و شگفتی می‌کنند.

وی با اشاره به لزوم همکاری شهرداری و شورای شهر اهواز برای حل مشکلات اظهار کرد:‌ شورای شهر با رعایت قوانین و سلامت از فتنه و فسادها در حال انجام کارها است و امروز می‌توانیم بگوییم شورای شهر ما قانون‌مدار است و کارها را بر روی ریل موازین اسلامی پیش می‌برد و شورا و شهرداری با کمک و همکاری یکدیگر در این خصوص تلاش می‌کنند. 
برچسب ها: شهرداری اهواز