کد خبر: ۳۳۰۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۳ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ 01 February 2017

شورای شهرداری هم نیستیم

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران درخصوص تشکیل کمیته حقیقت‌یاب حادثه پلاسکو در شورای شهر تهران گفت: تاکنون تصور می‌کردیم شورای شهر تهران فقط شورای شهرداری تهران است اما ظاهرا در واقعیت شورای شهرداری هم نیستیم.
 احمد دنیامالی در سیصدوبیست‌وپنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران گفت: در موضوع پلاسکو قانونا همه کسانی که مسوولیتی برعهده داشتند ورود پیدا کردند اما صالح‌تر و بهتر از اعضای شورای شهر تهران، فردی برای بررسی ابعاد این قضیه وجود ندارد.

وی افزود: نیروهای وزارت کشور، نظام مهندسی و... قطعا تسلطی که اعضای شورای شهر می‌توانند داشته باشند ندارند. در حال حاضر دو کمیته برای بررسی این حادثه در شورا تشکیل شده که کار بسیار خوبی بوده و قطعا از دستاوردهای آنها استفاده می‌کنیم، اما آنچه که مورد بحث است، کمیته‌هایی که در نهادهای مختلف تشکیل شده، هر یک از زاویه دید خوب به موضوع نگاه می‌کنند و آن را مورد بررسی قرار می‌دهند، اما کمیته حقیقت‌یاب پلاسکو به دنبال این نیست که خاطی را پیدا کند بلکه به دنبال پیدا کردن راهکاری برای خلاءهای قانونی موجود نیز خواهد بود.

رییس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: تشکیل کمیته حقیقت‌یاب پلاسکو قطعا با نقص تضعیف دو کمیته تشکیل شده، نخواهد بود. پیشنهاد ما این است که روسای دو کمیته تشکیل شده نیز عضو این مجموعه جدید باشد. بی‌تردید این کار به نفع شورا و شهرداری خواهد بود و از این مجموعه کار خلافی بیرون نخواهد آمد.
منبع: ایسنا
برچسب ها: شورای شهر تهران