کد خبر: ۳۳۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۳ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ 05 February 2017

22 پروژه انتقال و فوق توزیع برق خوزستان آماده بهره‌برداری

22 پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع این شرکت با اعتبار بیش از 2374 میلیارد ریال در سطح دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری است.



مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان گفت: در سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تعداد 22 پروژه پست و خط انتقال و فوق توزیع این شرکت با اعتبار بیش از 2374 میلیارد ریال در سطح دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویر احمد آماده کلنگ‌زنی و بهره‌برداری است.

 محمود دشت بزرگ ضمن تبریک دهه مبارک فجر با اعلام این خبر اظهار کرد: این پروژه‌ها در راستای انجام ماموریت ذاتی تامین برق مطمئن و پایدار اجرا شدند تا با افزایش ظرفیت، ضریب اطمینان و آماده به‌ کاری شبکه برق منطقه و همچنین پیشگیری از هرگونه خاموشی بویژه در تابستان آینده، موجب بالا رفتن سطح رفاه و توسعه جامعه و تزریق دائم و بی وقفه انرژی در کالبد صنایع و دیگر سیستم‌های رفاهی و اقتصادی و اجتماعی موثر در حیات شهری شود.

 وی ادامه داد: در این روزهای پرخیر و برکت پروژه‌های آماده بهره‌برداری این شرکت شامل پنج پروژه پست برق  به مبلغ 1057 میلیارد ریال با افزایش ظرفیت MVA 575 و MVAR67.6 و نیز هفت پروژه خطوط ارتباطی برق به مبلغ 266 میلیارد و 700 میلیون ریال به طول 110 کیلومتر مدار در شهرهای اهواز، شادگان، دزفول، باغملک، ماهشهر، آبادان و مسجدسلیمان هستند.

 دشت بزرگ تصریح کرد: همچنین پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی شرکت در دهه مبارک فجر امسال شامل پنج پروژه پست برق به مبلغ 440 میلیارد ریال با افزایش ظرفیت MVA190 و پنج پروژه خطوط ارتباطی به مبلغ 611 میلیارد ریال به طول 212 کیلومتر مدار در شهرهای آبادان، اهواز، شوش، گتوند، شوشتر، دزفول و یاسوج است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: برق خوزستان