کد خبر: ۳۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۸ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ 08 March 2017

اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل فرهنگسرای ماهشهر

سرپرست فرهنگ و ارشاد ماهشهر گفت: مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال برای فرهنگسرای بزرگ شهرستان ماهشهر اختصاص داده شده، این فرهنگسرا در ۳ طبقه و به مساحت ۳۸۰۰ مترمربع احداث می‌شود.
پریسا مصطفایی اظهار داشت: امسال سال پرکاری برای ماهشهر در سطح استان خوزستان بود چرا که این شهرستان بیشترین تعداد تئاتر بر روی صحنه را به خود اختصاص داد.

وی افزود: متاسفانه برخی مسئولان با به‌کارگیری هنرمندان خارج از استان، ذائقه مردم را تغییر داده‌اند به همین منظور در ابتدای کار، جلساتی را با نماینده مجلس، فرماندار، شهردار و مسئولان روابط عمومی ادارات شهرستان با هدف توجه بیشتر برای به کارگیری هنرمندان بومی برگزار کردیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ماهشهر گفت: در مرحله اول از هنرمندان توقع داریم با توجه به حمایت‌های صورت گرفته آنها نیز دست خود را خالی نگذارند و با مطالعه، تمرین و ارائه آثار با کیفیت؛ خود را در سطح شهرستان، استان و کشور مطرح سازند.

وی افزود: همچنین وظیفه مسئولان نیز حمایت مادی و معنوی است چراکه هنرمندان نیازمند دیده‌شدن هستند و مسئولان باید با مهیاکردن زمینه دیده شدن آثار، برای آنان قوت قلب باشند؛ در این میان مردم نیز با حضور خود در محل اکران نمایش‌ها حامی فرزندان شهرشان می‌شوند.

مصطفایی با اشاره به برخی معضلات ماهشهر در زمینه آسیب‌های اجتماعی نیز گفت: در جلساتی که با مسئولان شهرداری و فرمانداری برگزار شد برای مقابله با معضلات اجتماعی چون اعتیاد، مباحث تربیتی و سایر امور اجتماعی با بهره‌گیری از تئاتر خیابانی در محل‌های عمومی هم چون پارک‌ها اعلام آمادگی کردیم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد ماهشهر افزود: مبلغ 400 میلیارد ریال برای فرهنگسرای بزرگ شهرستان ماهشهر اختصاص داده شده که در 3 طبقه و به مساحت 3800 متر مربع، احداث می‌شود این در حالی است که پروژه قریب  به 12 سال است به دلیل کمبود بودجه راکد مانده بود.