کد خبر: ۳۴۱۹۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۶ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ 23 March 2017
رئیس انجمن مهندسان ساختمان خوزستان :

مشکلات کلانشهر اهواز باید به صورت ریشه ای حل شود

شورای شهر میبایست پاسخگوی تمام دغدغه شهروندان باشد و تمام مشکلات حوزه شهری را دنبال نماید.

رییس انجمن مهندسان ساختمان خوزستان در گقتگو با سازه نیوز با اشاره به مشکلات شهر اهواز و تغییر رویکرد از سطحی نگری به عمقی نگری اظهار داشت : نباید بدنبال قطع کردن شاخ و برگها باشیم ،باید ریشه را ترمیم کرد

 فیروز غلامی افزود :شورای شهر میباست این پتانسیل را داشته باشد که کلیه ارگانها و نهادها و سازمانهای ذیربط را در جهت رفع مشکلات شهری با خود همگام نموده و از تمام پتانسیلهای تخصصی در جهت تشکیل کارگروه های تخصصی به منظور شناسایی ریشه ای مشکلات استفاده نموده و راهکار های اصولی ارایه نماید 

غلامی گفت :متاسفانه یکی از ایرادات اساسی که بر کار شوراها وارد است این است که برای انتخاب شهردار و شهرداران ویژگی های خاصی تعریف نشده است در صورتی که  برای انتخاب شهردار میبایست ویژگی هایی تعریف کرد که در راس ان ویژگی ها باید  تخصص و سوابق اجرایی باشد.
به گفته غلامی :شورای شهر میبایست پاسخگوی تمام دغدغه شهروندان باشد و تمام مشکلات حوزه شهری را دنبال نماید.

 وی تاکید کرد :شورای شهر باید این پتانسل را داشته باشد که سرمایه گزاران را شناسایی ،تمام مشکلات پیشروی روی آنان را مرتفع نموده و زمینه سرمایه گزاری را در جهت رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال را فراهم نماید.

 غلامی افزود: شورای شهر میبایست این پتانسیل را داشته باشد که با همگام نمودن دیگر دست اندرکاران و داشتن نقش محوری که جزء وظایف آنان است از تمام شرکتها و کارخانه هایی  که سهم عمده ای در آلودگی محیط زیست و به طبع آن بیماریهای فراگیر در مردم را باعث شده اند خسارت قابل قبولی دریافت نموده و هزینه رفاهی مردم نماید.
رییس انجمن مهندسان ساختمان خوزستان  خاطرنشان ساخت : شورای شهر میبایست با تشکیل کارگروههای تخصصی با جامعه مهندسی و جامعه پزشکی و دستگاههای امنیتی و...... نسبت به دغدعه های مردم در حوزه های عمرانی و سلامت و محیط زیست و امنیت مردم که هرکدام امروز به یک چالش جدی تبدیل شده اند پاسخ دهد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۴
0
0
آقا امنیت گفتی دقیقا کل هدف همینه