کد خبر: ۳۵۰۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۲ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ 14 May 2017

بهره‌گیری از استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی در راستای مدیریت بهینه

رئیس فروم ریل سیستم UIC بر پیش‌بینی استانداردهای مربوط به ریل سیستم به‌منظور مدیریت مطلوب سیستم‌ها تأکید كرد و گفت: بهره‌گیری از استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی (IRIS) بهترین راه برای مدیریت است.
مارك آنتونی رئیس فروم ریل سیستم UIC؛ بابیان اینكه استانداردسازی یكی از مهم‌ترین مباحث در UIC به شمار می‌رود گفت: سهم بالای استانداردها در اجرای پروژه‌های به حدی است كه اگر یكی از این موارد درست عمل‌نکرده و هماهنگ نباشد، عملیات كل سیستم را مختل خواهد كرد.

وی افزود: با توجه به اینكه استانداردها بر مبنای نحوه استفاده تغییر می‌کند بنابراین برحسب شرایط می‌توان از استانداردهای متفاوت بهره گرفت.

رئیس فروم ریل سیستم تصریح كرد: استانداردهای UIC بیشتر در ساختار سازمان‌ها شكل پیدا می‌کند و برای هر منطقه استانداردهای مشخص وجود دارد .

وی با بیان اینكه استانداردها یا اجباری هستند یا پیشنهادی، گفت: استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی (IRIS) الزامات مربوط به اجرای سیستم‌های مدیریت بازرگانی در بخش ریلی و تضمین ارائه خدمات مستمر با بالاترین كیفیت در تمام این زنجیره را تعریف می‌کند و می‌توان گفت استفاده از استاندارد صنعت بین‌المللی حمل‌ونقل ریلی (IRIS) بهترین راه برای مدیریت است.

آنتونی همچنین در خصوص هزینه‌های نگهداری سیگنالینگ گفت:تمركز بر روی معماری و ارتباط میان سخت‌افزار و نرم‌افزار پروژه قبل از اجرای آن می‌تواند كاهش هزینه‌های نگهداری سیگنالینگ را در برداشته باشد. 

به گفته رئیس فروم ریل سیستم UIC خاطرنشان كرد: به‌منظور جلوگیری از بروز مشكل بایستی بخش نیازمندی عملكردها از بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار جدا شود .
برچسب ها: شرکت راه‌آهن