کد خبر: ۳۷۳۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۶ 30 August 2017

«منصور کتانباف» وارد اهواز شد

منصور کتانباف، یکی از گزینه‌های مطرح شورا برای تصدی شهرداری اهواز با اعلام ورود خود به اهواز گفت: در صورتی که شورا تشخیص دهد که حضور من در شهرداری می‌تواند منشاء خدمت باشد، آماده خدمت‌رسانی هستم.

منصور کتانباف  با بیان اینکه در راستای قرار گرفتن نامم به عنوان یکی از گزینه‌ها برای تصدی شهر اهواز، وارد اهواز شدم، اظهار کرد: اعضای شورای محترم اهواز، افرادی فرهیخته، مؤمن و متعهد هستند. و قطعا به تشریک خرد جمعی در بحث انتخاب شهردار خواهم رسید.

وی ادامه داد: انشاءالله خروجی این امر برای مردم اهواز مایه خیر و صلاح باشد، اکنون باشد تعدادی گزینه برای تصدی شهرداری اهواز در نظر دارد و هر تصمیمی که شورا برای انتخاب شهردار بگیرد، قطعاً تصمیم خوبی خواهد بود و در راستای پیشرفت شهر و شهروندان است.

شهردار اسبق اهواز در واکنش به لغو جلسه امروز شورا در پی غیبت برخی اعضاء بیان کرد: بالاخره اختلاف سلیقه در همه جوامع ممکن است وجود داشته باشد و اشکالی ندارد. اما شورا به اصولی پایبند است و در نهایت همین اصول است که تعیین تکلیف می‌کند.

کتانباف ادامه داد: فکر نمی‌کنم که بین اعضای شورا اختلاف وجود داشته باشد و تنها سلایق اعضاء با یکدیگر متفاوت است. با توجه به شرایط اهواز چون فکر می‌کردم که می‌توانم منشاء خدمات باشم به اهواز آمدم و آمادگی خود را اعلام کردم. و اگر شورا به این نتیجه برسد که من را به عنوان شهردار انتخاب کند، قطعاً در خدمت شهر خواهم بود.


منبع: ایسنا
برچسب ها: شهرداری اهواز