کد خبر: ۳۸۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۵ - ۲۲ مهر ۱۳۹۶ 14 October 2017

کارگاه‌های نا ایمن در خوزستان تعطیل می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تعطيلی کارگاه‌های نا ایمن در استان، گفت: کارگاه‌های نا ایمن در خوزستان باید تعطیل شوند تا از خطراتی که در این کارگاه‌ها، کارگران را تهدید می‌کند، جلوگیری شود.

سیدنور محمدپور اظهار کرد: در راستای ارتقای ایمنی واحدهای کارگاهی، از این واحدها بازرسی انجام می‌گیرد و واحدهای کارگاهی نا ایمن تعطیل می‌شوند. 
  
وی افزود: با توجه به این بازرسی‌ها و در راستای برخورد با کارگاه‌های نا ایمن، تعدادی از این کارگاه‌های نا ایمن در استان خوزستان که برای کارگرانشان خطر آفرین بودند، به استناد ماده 105 قانون کار تعطیل شدند. 
  
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان با اشاره به تعطيلی کارگاه‌های نا ایمن در استان، تصریح کرد: کارگاه‌های نا ایمن در خوزستان باید تعطیل شوند تا از خطراتی که در این کارگاه‌ها، کارگران را تهدید می‌کند، جلوگیری شود. 
  
محمدپور عنوان کرد: در این بازرسی‌ها که توسط بازرسی کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان انجام می‌گیرد، یکی از بزرگترین پروژه‌های ساختمانی استان در کلانشهر اهواز به استناد ماده 105 قانون کار تعطیل شد. 
  
وی خاطرنشان کرد: کارگاه‌های تعطيل شده‌ای که مشکلات موجود در بحث ایمنی کارگاه را رفع کنند، مجددا با ایجاد محیط امن‌تر برای کارگران، می‌توانند كار خود را از سر بگیرند و بدون هیچ مشکلی به فعالیت بپردازند.
منبع: ایسنا