کد خبر: ۳۸۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۶ 08 November 2017

بازدید رئیس نظام مهندسی خوزستان از پروژه های عمرانی فرودگاه اهواز

در این بازدید میدانی از پروژه های ترمینال خارجی فرودگاه، محوطه سازی و فضای داخلی فرودگاه فعلی، محمد رضا رضایی مدیر کل فرودگاههای استان خوزستان ، آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه ها را بیان کرد و خواستار مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پروژه های فرودگاهی شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، بهنام برومندزاده، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، در پاسخ به دعوت مدیرکل فرودگاه های خوزستان از پروژه های عمرانی و در حال ساخت فرودگاه اهواز بازدید کرد.

در این بازدید میدانی از پروژه های ترمینال خارجی فرودگاه، محوطه سازی و فضای داخلی فرودگاه فعلی، محمد رضا رضایی مدیر کل  فرودگاههای استان خوزستان ، آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه ها را بیان کرد و خواستار مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در پروژه های فرودگاهی شد.
برومندزاده ضمن تشکر  از مدیریت مؤثر و تلاشهای قابل تقدیر مدیر کل شرکتهای فرودگاهی استان، اقدامات اصلاحی انجام شده در مجموعه فرودگاه اهواز را چشمگیر و قابل قدردانی دانست.

وی همچنین ضمن احساس نیاز استان خوزستان به ایجاد و توسعه زیرساختهای موجود از پیشنهاد مدیر کل فرودگاه های خوزستان استقبال کرد و گفت: بزودی تفاهم نامه ای میان سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و شرکت فرودگاه های خوزستان منعقد می شود که براساس این توافق در سایر پروژه های عمرانی شرکتهای فرودگاهی استان از ظرفیتهای سازمان نظام مهندسی ساختمان در زمینه های نظارت، طراحی و اجرا استفاده خواهد شد.
پیش از این هم جلسه ای در نظام مهندسی ساختمان خوزستان با حضور رئیس نظام و مدیر کل فرودگاه های خوزستان برگزار شد.