کد خبر: ۴۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ 17 April 2018

حق آلایندگی به شهرداری اهواز پرداخت شود

رئیس شورای شهر اهواز گفت: حق آلایندگی از سوی شرکت نفت به شهرداری اهواز پرداخت شود.


محمدجعفر فلسفی روز یکشنبه در شورای سلامت استان خوزستان با بیان اینکه در طول 6 سال گذشته بودجه محقق شده شهرداری بین 500 تا 600 میلیارد تومان محدود شده بود اظهار داشت: دلیل اینکه اهواز تاکنون تغییر نکرده بودجه محدود شهرداری است.

وی افزود: در این دوره از شورای شهر به دنبال منافع شخصی نیستیم و برای تغییر اهواز تلاش می‌کنیم.

رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به اینکه حق آلایندگی از سوی شرکت نفت به شهرداری اهواز پرداخت شود، بیان کرد: تغییر و پیشرفت اهواز به پرداخت حق آلایندگی و عوارض باز می‌گردد.

همچنین علیرضا عالی‌پور معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در این جلسه به یک گروه دانش‌بنیان اشاره و بیان کرد: این گروه در زمینه سامانه‌های بارشی و تبدیل خاک فرسایش یافته به هورموس ادعاهایی دارند که خواستار بررسی علمی ادعاهای این گروه هستیم تا اگر تایید شدند با آنها همکاری کنیم.

عالی‌پور توسعه در ساخت و سازهای غیرمجاز در غرب جاده اهواز ـ خرمشهر را از مشکلات دانست و ادامه داد: این موضوع می‌تواند مشکلات بهداشتی و معضلات آسیب‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد.

وی گفت: تعداد افرادی که به اهواز در حال اضافه شدن هستند بسیار زیاد است بنابراین دستگاه‌های متولی برای مقابله با این ساخت و سازهای غیرمجاز همکاری کنند.

برچسب ها: اهواز