کد خبر: ۴۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ 21 March 2019
سرپرست بانک شهر خوزستان:

هدیه مهربانی بانک شهر به ایتام/ ۳۰۰ دست لباس اهدا شد

سرپرست بانک شهر خوزستان گفت: بانک شهر در سال جدید به جای تبلیغات هزینه آن را برای خرید ۳۰۰ دست لباس نو برای ایتام و نیازمندان خرمشهری با هدف شاد کردن دل آنها صرف کرد.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از روابط عمومی سرپرستی بانک شهر خوزستان خداکرم مرادی با تبریک فرارسیدن سال نو و نوروز باستانی اظهار کرد: بانک شهر توجه به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر و محروم جامعه و رفع نیازهای آنها را بخشی مهم از وظایف خود می داند.

وی افزود: توجه به مسئولیت های اجتماعی بانکی و سرمایه گذاری در این حوزه موجب ایجاد سرمایه اجتماعی برای مجموعه بانکی و جلب اعتماد جامعه می شود.

سرپرست بانک شهر خوزستان با بیان اینکه مسئولیت های اجتماعی همواره دغدغه جدی این بانک بوده تصریح کرد: امروز افتخاری دیگر برای بانک شهر رقم خورد و به جای تهیه هدایای تبلیغاتی  ؛  البسه برای ایتام و نیازمندان شریف خرمشهر هزینه شد‌که این امر توسط موسسه خیریه خرمشهرکه با مدیریت خانواده شهید جهان ارا صورت می گیرد

مرادی عنوان کرد: خرمشهر نماد مقاومت و ایستادگی ملت ایران و شهری مظلوم با مردمی شریف است و بانک شهر خدمت به این مردم قهرمان را افتخاری جاودان برای خود می داند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به محرومیت های خرمشهر برنامه های ویژه و مناسبی برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در این شهر مقاوم داریم.