کد خبر: ۴۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۱ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ 22 April 2019

نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه ساختمان پروژه قطر

مدیر عامل شرکت نگاره های چوبی گفت: با هدف نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه پروژه قطر شرکت می کنیم
به گزارش سازه نیوز،  علی اکبر پور مدیر عامل شرکت نگاره های چوبی در ارتباط با حضور این شرکت در نمایشگاه ساختمانی پروژه قطر گفت: من با بیست و پنج سال فعا لیت هنرى دارم و سا بقه تدریس در سازمان فنى وحرفه اى و همچنین تدریس در دانشگاه هنر ومعمارى دانشگاه مازندران با هدف نمایش هنر چوب ایران در نمایشگاه پروژه قطر شرکت می کنم و با توجه به بازار پررونق قطر و ارتباط خوبی که با این کشور داریم بتوانیم به اهداف اقتصادی مد نظر خود نیز برسیم.
شایان ذکر است چشم انداز ملی قطربرای سال 2030 و جام جهانی 2022 از دلایل اصلی رشد صنعت ساخت و ساز در قطر در این سالهاست و اجرای مداوم پروژه های بزرگ توسعه در بخش های مختلف ساختمان، هتل داری، گردشگری، حمل و نقل، زیرساخت ها بخش ساخت و ساز باعث شده تا قطربه سریعترین بازار ساخت و ساز در منطقه خلیج فارس تبدیل شود. در سال 2017 مبلغ 26 میلیارد دلار برای پروژه های بزرگ در قطر اختصاص داده شده و این 47 درصد کل هزینه های قطر در این سال را تشکیل می دهد و در سال 2015, 60 درصد از واردات قطر مربوط به ساخت و ساز بود که در مجموع 19.7 میلیارد دلار شامل می شد. نمایشگاه پروژه قطر مهم‌ترین نمایشگاه این کشور در حوزه ساخت و ساز و صنایع مرتبط است که به ابزاری کارامد جهت نفوذ سریع به بازار سودآور ساخت و ساز این کشور شده است.
شانزدهمین نمایشگاه تجهیزات و مصالح ساختمانی پروژه قطر در تاریخ 9 الی 11 اردیبهشت 1398 در مرکز نمایشگاههای بین المللی دوحه برگزار می شود./منبع:عصر ساختمان
برچسب ها: نمایشگاه، دوحه