کد خبر: ۴۷۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۰ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ 19 June 2019

احداث و تعمیر ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زدگان توسط بسیج

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه این سازمان احداث و تعمیر ۲۰ هزار واحد مسکونی سیل‌زدگان را تقبل کرده است، گفت: کار در استان‌های مختلف از شمال کشور در مازندران و گلستان تا خوزستان، لرستان، ایلام و حتی بعضی استان‌های دیگر مانند خراسان شمالی آغاز شده است.
به گزارش سازه نیوز، سردار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور در روستای شاکریه از توابع دشت آزادگان اقدام به کلنگ زنی 502 پروژه احداثی و تعمیری ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در منطقه سیل زده شاکریه از توابع سوسنگرد استان خوزستان کرد.

سردار غیب پرور در رابطه با اقدامات بسیج در بازسازی خرابی های سیل اخیر عنوان کرد: سازمان بسیج در کل کشور احداث و تعمیر 20 هزار واحد را تقبل کرده است که الحمدالله کار در استان‌های مختلف از شمال کشور در مازندران و گلستان تا خوزستان عزیز، لرستان، ایلام و حتی بعضی از استان های دیگر مانند خراسان شمالی آغاز شده است.

وی ادامه داد: از مجموع مناطق دشت آزادگان و هویزه باید 1000 واحد بازسازی یا احداث شود که این پروژه بین سپاه تهران بزرگ، سپاه استان خوزستان وسپاه استان کرمان توزیع و کار الحمدالله آغاز شده است. امیدواریم همان طور که حضرت آقا در خطبه های عید فطر مجددا توجه همگان را به رسیدگی به مردم سیل زده خصوصا مردم خوزستان معطوف فرمودند، برابر جدول زمانبندی، پیش برویم که خوشبختانه در حال حاضر هم از برنامه ها عقب نیستیم.

سردار غیب پرور عنوان کرد: بنابر اعلام فرماندار، در بعضی مناطق مانند همین شاکریه بعضی از اقلام قرار بود به دست مردم برسد که خوشبختانه این توزیع انجام شده و فقط تعداد انگشت شماری باقی مانده که ان شاءالله تا چند روز آینده کار توزیع به اتمام می رسد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: با این اوصاف کار مهم تقریبا 28 روستای دشت آزادگان و هویزه مانند سیل بند، سم پاشی، تخلیه آب، تجهیز مساجد و مدارس انجام شده است، پاکسازی منازل هم که در گام اول یک اولویت بود به اتمام رسیده و الان به مرحله ساخت و ساز رسیدیم.

وی در پایان افزود: قرار است در کل کشور بین 4 تا 6 ماه پروژه را به اتمام برسانیم که امیدواریم با یاری خداوند بتوانیم طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش برویم.

گفتنی است براساس این گزارش سردار غیب پرور با حضور در منطقه سبحانیه و بررسی مشکلات کشاورزان در خصوص آبیاری زمین های زراعی، دستورات لازم را برای پیگیری مشکل آب و زه کشی زمین ها که مورد اعتراض تعدادی از اهالی منطقه بود، صادر کرد.


منبع: فارس