کد خبر: ۴۹۳۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۱۸ آذر ۱۳۹۸ 09 December 2019

دستیابی به رونق اقتصادی در سایه توجه به صنعت ساخت

معاون شهرسازی ومعماری شهردار مشهد گفت: صنعت ساختمان یکی از منابع ایجاد اشتغال است، زیرا برای اجرای هر پروژه ساختمانی چندین نفر مشغول به کار می شوند.
به گزارش سازه نیوز ، محمدرضا حسین نژاد در حاشیه بازدیدنمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و اقتصاد شهری، اظهار کرد: در این نمایشگاه موردی که جلب توجه می کند این است که موضوعات مشارکتی دیگری نیز که مورد انتظار مردم است مانند پارک های خلاق و سرمایه گذاران و به لحاظ هم افزایی نیز همه دستگاه هایی که در رونق اقتصادی تاثیرگذار هستند حضور داشتند.

وی ادامه داد: در تمام پروژه ها اعم از بخش مطالعات و بخش های دیگر، مرجع آن معاونت شهرسازی و معماری است، در پروژه های ساختمانی نیز اگر مشارکتی وجود دارد بازهم مرجع آن این معاونت است و این همدلی بین معاونت شهرسازی و معاونت اقتصادی شهرداری دلیلی برای انجام پروژه فراتر از قانون نیست و تمامی پروژه های مشارکتی در مسیر ماده 5 تاییدیه های ذی صلاح را دریافت می کنند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد تصریح کرد: صنعت ساختمان یکی از منابع ایجاد اشتغال است، به واسطه اینکه برای اجرای هر پروژه ساختمانی چندین نفر مشغول به کار می شوند.

وی ادامه داد: در پروژه های مشارکتی نیز ساخت و ساز وجود دارد که رونق را در بخش های اشتغال و اقتصاد ایجاد می کند

حسین نژاد اظهار کرد: وجود بارگاه امام رضا(ع) به عنوان مرجعی که سالانه حدود 30 میلیون نفر زائر را جذب مشهد می کند و باعث به وجود آمدن رونق اقتصادی در شهر می شود و این همدلی بین مسئولان، بزرگترین بستر سرمایه گذاری اقتصادی در بخش های مختلف و حرکت به سمت شهر هوشمند را برای ما ایجاد کرده است./منبع:ایمنا