کد خبر: ۵۱۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۰ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ 02 June 2020

افزایش قیمت مسکن مهر پرند

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس گفت: ۲۰ میلیون تومان افزایش قیمت در مسکن‌های مهر پردیس داریم. این اقدام به‌دلیل جلوگیری از نقل و انتقال کاذب و خرید و فروش وکالتی دلالان و محتکران مسکن است.
به گزارش سازه نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سید مهدی هدایت افزود: برج‌های چند واحدی و مسکن‌های مهری هستند که ده‌ها بار نقل و انتقال شده‌اند، اما هنوز خالی از سکنه است و به دست خریدار واقعی نرسیده است.

وی ادامه داد: دلالان با وکالت یک واحد مسکن مهر را به ده‌ها نفر می‌فروشند و در آخر فردی که وکالتی اقدام به خرید واحدها می‌کند واحدی به نامش نمی‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس در استان تهران تصریح کرد: برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد سودجو و محتکران مسکن مهر، خریداران باید تمام نقل و انتقالات را در کارگزاری مسکن مهر انجام دهند تا سند ۵ برگی در همان کارگزاری به نام خریدار منتقل شود.

هدایت افزود: هیچ‌گونه افزایش قیمتی برای متقاضیان نفرات اول و واقعی مسکن مهر نداشته‌ایم و ۲۰ میلیون تومان سوبسید در واقع تصمیمی برای کوتاه کردن دست دلالان و محتکران مسکن است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمام اهداف و تلاش ما پیگیری در ساخت و تحویل مسکن مهر به دست مصرف‌کننده واقعی است، بنابراین ضروری است که متقاضیان از هرگونه خرید و فروش وکالتی خودداری کنند.