کد خبر: ۵۱۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۱ - ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ 12 August 2020
مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان خبرداد:

راه اندازی سامانه "آزمایشگاه من " در اداره کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان

سامانه “ آزمایشگاه من “ جهت سرعت بخشیدن به کنترل کیفی اجرای پروژه های توسعه زیرساخت های حمل و نقل و سایر پروژه های عمرانی استان راه اندازی شد .

ناصر شعبانی مدیر کل  آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان در گفتگو با سازه نیوزافزود : این سامانه با هدف مدیریت ارتباط با کار فرمایان و مشتریان جهت ارتقاء سطح کیفیت انجام پروژه های عمرانی طراحی شده است .



از قابلیت این سامانه می توان به دسترسی مکانیزه ، سریع و بدون واسطه کار فرمایان ، مشاورین و پیمانکاران به نتایج اوراق آزمایشگاهی، دریافت تایید اصالت نتایج اوراق آزمایشگاهی با استفاده از اطلاعات موجود در سامانه ، تایید اصالت نتایج اوراق آزمایشگاهی با استفاده از کد QRبا نرم افزار مربوطه، دسترسی به فهرست پروژه های دارای گزارش های فنی و .....اشاره کرد.



وی با تاکید بر اینکه مشاهده برخط نتایج آزمایشگاهی در سامانه آزمایشگاه من، گام بزرگی در تسهیل و تسریع دسترسی به اطلاعات آزمایشگاهی پروژه ها محسوب می شود، اظهار داشت :کنترل کیفیت پروژه ها به دلیل کاهش خطاهای احتمالی، حذف واسطه و اطمینان از دسترسی  نتایج آزمایشگاه با استفاده از این سامانه افزایش می یابد.


مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان خوزستان اضافه کرد :در حال حاضر امکان مشاهده گزارش نتایج آزمایشگاهی جهت پروژه های حوزه راه و شهرسازی، حمل و نقل وراهداری، شرکت توسعه ساخت و زیربناهای حمل و نقل ، نوسازی مدارس،شرکت برق منطقه ای استان انجام شده و تلاش می شود در روزهای آتی این سامانه برای تمامی پروژه های زیر ساختی استان عملیاتی شود .


مدیر کل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان افزود :راه اندازی این سامانه اقدامی جهت توسعه دولت الکترونیک به شمار می رود .


سامانه آزمایشگاه من در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ، لجستیک و صنایع وابسته در سال 1398به آدرس الکترونیکی my.tsml.ir بر بستر سامانه مدیریت اطلاعات آزمایشگاهی با حضور مهندس اسلامی وزیر راه و شهرسازی رونمایی شد.