کد خبر: ۵۵۵۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۲ - ۰۸ اسفند ۱۴۰۱ 27 February 2023

بازتاب حضور شرکت شیلنگ و لوله خوزستان دریازدهمین نمایشگاه کشاورزی اهواز

در یازدهمین نمایشگاه کشاورزی اهواز ۱۴۰۱ از تاریخ ۳ تا ۶ اسفند ماه شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای فرهنگ سازی و معرفی محصولات استاندارد میزبان کارشناسان، کشاورزان و مسئولین اجرایی، فعالان اقتصادی و مجریان درحوزه کشاورزی بود

به گزارش سازه نیوز :در یازدهمین نمایشگاه کشاورزی اهواز ۱۴۰۱ از تاریخ ۳  تا ۶ اسفند ماه  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای فرهنگ سازی و معرفی محصولات  استاندارد میزبان کارشناسان، کشاورزان و مسئولین اجرایی، فعالان اقتصادی و مجریان درحوزه کشاورزی بود

این نمایشگاه که در حوزه نهادها، تجهیزات آبیاری و لوازم باغبانی و گلخانه ای برگزار شده بود با استقبال بی نظیرعلاقمندان کارشناسان حوزه کشاورزی و جمعی از مسئولان همراه بود.

 

در این رویداد که  ۱۴۰۱ در جریان بود  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای فرهنگ سازی و معرفی محصولات  استاندارد آخرین دستاوردهای مرتبط با آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای را به نمایش گذاشت .لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ ابیاری قطره ای، لوله های پلی اتیلن PE100 , PE80 ، شیلنگ های باغبانی و آبیاری، لوله و اتصالات پلیکا از پربازدیدترین محصولات شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بود که در نمایشگاه کشاورزی مورد توجه بسیاری از بازدیدکنندگان قرار گرفت.


بحران آب و خشک سالی و استفاده بهینه از آب با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای  نیازمند محصولات با کیفیت و استاندارد است که از نکات مورد توجه لوله های پلی اتیلن در نمایشگاه اهواز بود. متاسفانه لوله پلی اتیلن غیر استاندارد، لوله پلی اتیلن درجه۲ یا لوله  پلی اتیلن کابلی عبارتهایی که ذکر شد، نام‌هایی است که برخی دلالان برروی لوله پلی اتیلن ضایعاتی و غیر استاندارد خود نهادند و به هیچ وجه ارزش خرید ندارد و فروشنده و تولید کننده آن با این کار و نهادن اسامی این چنینی قصد فریب شما را دارد.

 

از آنجایی که معیار مشخصی برای تولید لوله پلی اتیلن غیر استاندارد در نظر گرفته نشده و ابزار نظارتی خاصی برای سنجیدن کیفیت این نوع لوله ها وجود ندارد لذا با کیفیت بسیار بسیار پایین تولیده می شود که نباید وارد چرخه مصرف شود. استفاده از لوله پلی اتیلن غیر استاندارد و فاقد کیفیت مناسب نه تنها در روند انتفال آب کشاورزی وصرفه جویی در مصرف آب و حفظ ذخایرآب کارایی ندارد بلکه در نهایت، کشاورز دچار خسارت می شود.


شرکت شیلنگ و لوله خوزستان نکاتی مهم در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن به صورت بروشور برای آگاهی بیشتر عموم در نمایشگاه کشاورزی و تجهیزات آبیاری بود  در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد. به طور قطع و یقین لوله پلی اتیلن استاندارد جوابگوی نیاز برای آبرسانی می باشد، شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با بیش از سه دهه سابقه تولید در لوله و اتصالات پلیمری آماده ارائه قیمت روز و مشاوره رایگان به دست اندارکاران حوزه آبیاری و کشاورزی است،
 

برای آگاهی از آخرین تغییرات و اخبار شرکت ضمن بازدید از سایت khouzestanpipe.ir با شماره تماس های تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵ و همراه: ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸ تماس بگیرید.

 

از تک تک عزیزانی که در این رویداد حضور بهم رساندند و توفیق دیدارشان را در یازدهمین نمایشگاه کشاورزی۱۴۰۱ اهواز را داشتیم  کمال تشکر را داریم و قدردانیم حضور شما در کنار ما در آینده نیز باعث دلگرمی و امتنان ما خواهد بود، امید است در آینده با فراهم آمدن شرایط همکاری در خدمت شما عزیزان باشیم.