کد خبر: ۵۵۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۱۵ دی ۱۴۰۲ 05 January 2024
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور:

سازماندهی مسکن کارگران در دستور کار قرار گیرد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور گفت: در صندوق بازنشستگی از تعاونی‌های مسکن در راستای رفاه کارگران حمایت می‌شود و بر اساس دستور وزیر تعاون، کلیه شرکت‌های عضو صندوق، باید بخش مسکن کارگران را سازماندهی کنند.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:مهدی مسکنی در شرکت لوله‌سازی اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جریان این سفر سعی داریم در جریان امور و طرح‌های توسعه‌ای قرار بگیریم تا با تصمیماتی که در تهران اتخاذ می‌شود، مسیر ستاد صندوق بازنشستگی با اقدامات بنگاه‌های اقتصادی هم‌سو باشد.

وی افزود: همکاران شرکت لوله‌سازی برنامه‌هایی اعلام کردند؛ براساس ارکان صندوق در هیات مدیره و نظام حاکمیت شرکتی، پس از طرح این برنامه‌ها، تصمیمات اتخاذ می‌شود. شرکت لوله‌سازی اهواز برای احیای کارخانه اسپیرال قراردادی بسته است و تعدادی نیروی انسانی نیاز دارد و هلدینگ نیز مجوز داده است و در نهایت تصمیم اعلام خواهد شد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور با اشاره به برخی مصوبات در استان گفت: مصوبه توسعه دو فاز شرکت فولاد اکسین و پروژه‌های نفتی در مسجدسلیمان دنبال می‌شود.

مسکنی در خصوص تاخیر در پرداخت وام بازنشستگان عنوان کرد: تذکرات لازم به بانک مجری، یعنی صادرات داده شده است. در سه ماه حضور بنده در صندوق بازنشستگی، سه نوبت وام بین بازنشستگان توزیع و وام ازدواج صندوق نیز به دو هزار نفر پرداخت شده است و ساماندهی خواهد شد.

وی ادامه داد: در صندوق بازنشستگی از تعاونی‌های مسکن در راستای ایجاد رفاه کارگران حمایت می‌شود؛ بر اساس دستور وزیر تعاون، کلیه شرکت‌های عضو صندوق، باید بخش مسکن کارگران را سازماندهی کنند.
برچسب ها: سازماندهی مسکن