کد خبر: ۵۵۸۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ 18 February 2024

حضوردرخشان شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی اهواز

شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی، نهاده ها، تجهیزات آبیاری و گلخانه ای، ماشین آلات کشاورزی-اهوازحضور یافت

 به گزارش سازه نیوز :شرکت شیلنگ و لوله خوزستان به عنوان یکی از پیشتازان در حوزه تجهیزات آبیاری ، در نمایشگاه  ماشین آلات کشاورزی،  تجهیزات آبیاری حضور پر رنگی در دوازدهمین دوره این نمایشگاه داشت. این نمایشگاه به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای در استان خوزستان ، زمینه‌های گسترده‌ای از پژوهش و توسعه، کاربردها و نوآوری‌های  در سیستم های آبیاری نوین را ارائه داد.

 
نمایشگاه کشاورزی که در حوزه نهادها، تجهیزات آبیاری و لوازم باغبانی و گلخانه ای برگزارمی شد و  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان در راستای معرفی محصولات  استاندارد و آخرین دستاوردهای مرتبط با آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای، لوله پلی اتیلن سایز ۱۶ ابیاری قطره ای، لوله های پلی اتیلن PE100 , PE80  ، شیلنگ های باغبانی  و آبیاری و لوله و اتصالات UPVC  را دراین نمایشگاه کشاورزی ارائه داد 



 لازم  به ذکر است  که لوله های پلی اتیلن  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان دارای پروانه استاندارد است و تاییدیه معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی مخصوص لوله های آبیاری قطره ای از مرکز توسعه مکانیزاسیون کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی را اخذ نموده و در لیست شرکت های تولید کننده لوله های نرم پلی اتیلن قرار گرفته است.

بحران آب و خشکسالی و استفاده بهینه از آب با استفاده از سیستم آبیاری تحت فشار و قطره ای  نیازمند محصولات با کیفیت و استاندارد است ,و این فرصتی است برای کشاورزان و فعالین اقتصادی در حوزه کشاورزی و آبیاری، که ازمحصولات شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بازدید به عمل آورند. علاوه بر کشاورزان و فعالین در حوزه کشاورزی و مسولین جهاد کشاورزی استان خوزستان، فلاح مدیر کل صنعت، معدن و تجارت به همراه هیآت همراه حضور ویژه داشتند.

 این رویداد فرصت مناسبی را فراهم آورد تا مسولین استان خوزستان  از غرفه و محصولات  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان بازدید نمایند و در مورد موضوعات مرتبط تبادل نظر کنند.

 
شرکت شیلنگ و لوله خوزستان نکاتی مهم در هنگام خرید لوله های پلی اتیلن به صورت بروشور برای آگاهی بیشتر عموم در نمایشگاه کشاورزی و تجهیزات آبیاری بود  در اختیار بازدیدکنندگان قرار داد. به طور قطع و یقین لوله پلی اتیلن استاندارد جوابگوی نیاز برای آبرسانی می باشد، شرکت شیلنگ و لوله خوزستان با بیش از سه دهه سابقه تولید در لوله و اتصالات پلیمری آماده ارائه قیمت روز و مشاوره رایگان به دست اندارکاران حوزه آبیاری و کشاورزی است، برای آگاهی از آخرین تغییرات و اخبار شرکت ضمن بازدید از سایت khouzestanpipe.ir با شماره تماس های تلفن : ۷-۰۶۱۳۲۲۷۸۹۶۵ و همراه: ۰۹۳۰۱۸۱۶۷۵۸ تماس بگیرید.

 

در پایان از تک تک همکاران و همراهان همیشگی شرکت شیلنگ و لوله خوزستان که در این رویداد حضور بهم رساندند و توفیق دیدارشان را در دوازدهمین نمایشگاه کشاورزی۱۴۰۲ اهواز را داشتیم  کمال تشکر را داریم و قدردانیم.  حضور شما در کنار ما در آینده نیز باعث دلگرمی و امتنان ما خواهد بود، امید است در آینده با فراهم آمدن شرایط همکاری در خدمت شما عزیزان باشیم.