کد خبر: ۲۰۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ 26 January 2015
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان:

زنگ خطربرای پروژه های عمرانی خوزستان


سازه نیوز: منوچهر رحمانی، مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان، اظهار کرد: تمام شقوق حمل و نقل از قبیل هفت بندر فعال و مستعد، فرودگاه هایی با مقام چهارم از نظر جابجایی مسافر در کشور، ۱۰ درصد ریل اصلی کشور در استان خوزستان وجود دارد.

وی به حمل و نقل و ترانزیت کالا در خوزستان اشاره کرد و ادامه داد: در عرصه جاده سازی، ساخت پل و… در استان خوزستان کارهای بزرگی انجام شده است که نشان می دهد ما در عرصه صنعت کشور حرفی برای گفتن داریم.

رحمانی که در سمینار "بازآموزی عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی"سخن می گفت  اضافه کرد: در کنار این مزایا پروژه هایی در استان می بینیم که نشان می دهد ما باید زنگ خطر را برای خود به صدا دربیاوریم به عنوان مثال جاده امیدیه به ماهشهر از نظر برنامه ریزی، نظام مند بودن و کیفیت جای سوال دارد.

IMG_6089

مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: حدود ۱۵ هزار مهندس و کارشناس زبردست در خوزستان کار می کنند که ما مدیران میانی در ایجاد انگیزه، آموزش و هدایت سریع و صریح آن ها باید تلاش کنیم.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، سمینار یک روزه بازآموزی عوامل موثر در کیفیت اجرای سازه های بتنی پنجشنبه ، ۲ مهر ۹۳ در تالار مهر برگزار شد.

این سمینار با مشارکت سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان و شرکت کیمیا نشان تاک ،انجمن بتن ایران  و پایگاه  خبری سازه نیوز در راستای ترویج و توسعه ی فن آوری های ارتقای کیفیت سازه های بتنی در استان خوزستان،برگزار شده بود

 

بازدید:۷۲۳