کد خبر: ۲۴۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۸ مهر ۱۳۹۴ 30 September 2015
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان:

تا پایان سال جاری ۴ عنوان نمایشگاه تخصصی ساختمان برگزار می شود


سازه نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان از برگزاری ۴ عنوان نمایشگاه تخصصی ساختمان در اهواز خبر داد.

رحیم جلیلی در گفت و گو با سازه نیوز اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی اهواز محلی برای معرفی توانمندی های اقتصادی استان خوزستان است و نقش به سزایی در ایجاد فرصت های شغلی و همچنین ایجاد فضای کسب و کار در حوزه های مختلف خوزستان دارد.

وی از برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان از دوم  لغایت پنجم دی ماه سال جاری خبر داد و عنوان کرد: هدف از برگزاری نمایشگاه ساختمان  معرفی فن آوری های نوین ساختمانی و رویکرد جدید به صنعت ساختمان سازی در استان خوزستان است همچنین تقویت فعالان اقتصادی استان در صنعت ساختمان  مهمترین دستاورد برگزاری نمایشگاه مذکور  است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان  نمایشگاه کاشی و سرامیک، سنگ های تزیینی، سونا و جکوزی را از دیگر نمایشگاه های تخصصی بیان کرد و گفت: این نمایشگاه همزمان با نمایشگاه صنعت ساختمان برگزار خواهد شد.

وی در این خصوص افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه،  آشنایی مردم و متخصصان امور ساختمانی با محصولات و تولیدات تازه این حوزه، توجه مسئولان به این صنعت، یافتن بازارهای صادراتی، افزایش اشتغال در حوزهای مختلف این صنعت و تبادل تجربیات بین تولیدکنندگان است.

جلیلی خاطر نشان کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی سرمایشی، گرمایشی، تهویه مطبوع و تاسیسات از ۲۹ بهمن ماه لغایت ۲۰ اسفند ماه ۹۴ برگزار می شود، ایجاد بستری مناسب برای برقراری ارتباط بین تولیدکننده و مصرف‌کننده و ارائه آخرین دستاوردها در زمینه تولیدات داخلی و خارجی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی ادامه داد: همچینین دومین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، ترانزیت، صنایع و ماشین آلات ساختمانی، معدنی، راهسازی و راهداری نهم لغایت دوازدهم اسفند ماه سال جاری برگزار می شود، این نمایشگاه با هدف برنامه ریزی های آتی جهت رشد و پیشرفت صنعت حمل و نقل در استان و صنعتی کردن بخش حمل و نقل است.