کد خبر: ۲۵۰۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۴ 28 October 2015
مدیرعامل نمایشگاه‌های بین‌المللی خوزستان:

بازرگانان ۱۲ کشور در اهواز به دنبال سرمایه‌گذاری هستند


سازه نیوز: مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گفت: بازرگانان ۱۲ کشور با حضور در نمایشگاه بازرگانی اهواز به دنبال راه های سرمایه گذاری در این شهر هستند.

رحیم جلیلی اظهار داشت: کالاهای متنوعی در این نمایشگاه از جمله در زمینه‌های صنعت نفت، گاز، پالایش، پتروشیمی، پزشکی، مواد غذایی، ساختمانی و... به نمایش گذاشته شده است.


جلیلی همچنین گفت: از همه مخاطبان یا بازرگانان خوزستانی درخواست می‌کنیم برای انعقاد قرارداد و تفاهم‌نامه با کشورها حضور پیدا کرده در نمایشگاه، اقدام کنند، چون فرصت مناسبی است و پیش از این‌ چنین فرصتی برای خوزستان نداشتیم.


وی افزود: این نمایشگاه، تأثیرات مثبت بسیاری در بخش‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و هنری به دنبال دارد و در واقع این نمایشگاه، میان دولت و ملت‌ها رابطه برقرار می‌کند و ویترین اقتصادی کشور و استان است.


مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز گفت: این نمایشگاه محلی برای تبادل‌نظر، بازاریابی و انعقاد قرارداد به شمار می رود و هماهنگی لازم با اتاق‌های بازرگانی اهواز، آبادان، خرمشهر، شرکت شهرک‌های صنعتی، بانک توسعه و بانک صادرات و ... صورت گرفته است.


جلیلی به برنامه‌های جنبی نمایشگاه بازرگانی اشاره کرد و گفت: بازدید از شهرک‌های صنعتی برای ۷۰ نفر از بازرگانان خارجی را در دستور کار قرار دادیم. در این نمایشگاه ۲۰ سرمایه‌گذار از کشورهای عمان، عراق و... حضور پیدا کردند و لازم است سرمایه‌گذاران ما فرصت‌های استان را معرفی کنند تا تعاملات اقتصادی مناسبی صورت گیرد.


جلیلی گفت: متأسفانه وضع کلانشهر اهواز از نظر هتل به هیچ وجه مناسب نیست و امیدواریم سرمایه‌گذاران در بخش هتل سازی سرمایه‌گذاری کنند زیرا اهواز و استان خوزستان به علت شرایط اقتصادی و گردشگری نیاز به هتل‌های بیشتری دارند.

برچسب ها: نمایشگاه ، جلیلی ، خوزستان