باستان‌شناسان دریافتند سازه مرموزی که بخشی‌ از آن در آب قرار دارد در حقیقت یک مقبره ماقبل تاریخ است.
گزارش رییس سازمان حج از حواشی مسجدالنبی (ص)
«طرح توسعه مسجدالنبی (ص) کاملا بلاتکلیف است. بخش بزرگی از هتل‌های مدینه که محل اسکان ده‌ها هزار زائر بود تخریب و به تلی از خاک مبدل شده، بدون این‌که جایگزینی باشد، پروژه با همان سرعت که شروع شده با همان سرعت متوقف شده است.»
موزه «چاتراپاتی شیواجی ماهراج وستو سنگرالایا» یا همان موزه پرنس آف ولز را که از موزه‌های معروف بمبئی در هندوستان به شمار می‌رود، می‌توانن نسخه انگلیسی معماری مغول دانست.
کلیسای وانک یا آمنا پرکیج نام کلیسایی است در محله جلفای اصفهان. این کلیسا از کلیساهای تاریخی ارمنیان اصفهان می‌باشد و در زمان شاه عباس دوم ساخته شده‌است.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از بازسازی دانشکده هنر یا خانه قزاق ها در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان گفت: فردا داوران بین‌المللی یونسکو برای ثبت جهانی شهر لالجین به استان همدان سفر می‌کنند
پل ورسک حدود ۷۵ سال پیش ساخته شد. این پل از شگفتی‌های مهندسی راه‌آهن ایران است که در جنگ‌جهانی دوم به «پل پیروزی متفقین» معروف شد. از شگفتی‌های ساخت این پل عدم استفاده از هیچ سازه فلزی در ساخت آن است.
خوزستان خطه ای منحصر به فرد است. این خطه زرخیز تنها منحصر در نفت و گاز نیست، بلکه داری طبیعت متنوع، در کنار تنوع قومی و مذهبی بی نظیری است. جای جای خوزستان دیدنی ها خاص خود را دارد. اما شمال آن در فصل بهار بی نظیر است. سه شهر و نقطه ای که در این فصل چشم ها را به خود خیره می کنند،