کد خبر: ۱۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۱ - ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ 13 September 2014

چهارمین همایش فناورهای نوین ساختمان در شیراز برگزار می‌شود


سازه نیوز:معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: استان فارس به عنوان میزبان چهارمین همایش ملی فناورهای نوین صنعت ساختمان انتخاب شده که این همایش در اسفند ماه سال جاری در شیراز برگزار می‌شود.

حامد مظاهریان با اشاره به برگزاری همایش فناوری‌های نوین ساختمان ظهار کرد: در این دوره 250 چکیده مقاله داشتیم که 202 مقاله آن تأیید شد و 127 مقاله قابل ارائه بوده که 41 مقاله برای ارائه شفاهی و 86 مقاله هم به صورت پوستر در 6 سالن ساختمان صبا اجرا شد.
وی افزود: در این همایش استان های خراسان رضوی، فارس، اصفهان و سمنان برترین عملکرد را در مقایسه با سایر استانها داشتند و مشهد به عنوان یکی از بزرگترین قطب های فناوری های نوین ساختمانی شناخته شده است.
مظاهریان تصریح کرد: برای این دوره 1805 نفر ثبت نام کرده بودند و قدمی که در مشهد برداشته شد بسیار امیدوار کننده بود، همچنین فارس به عنوان میزبان چهارمین دوره انتخاب شده که این همایش در اسفند ماه سال جاری در شیراز برگزار می شود.
وی تأکید کرد: باید فرصتی برای بین المللی کردن این همایش فراهم کنیم و این قدرت و توانایی در اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و مهندسان توانمند مشهدی دیده می‌شود.

بازدید:۲۹۲