کد خبر: ۱۹۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۸ - ۰۴ آذر ۱۳۹۳ 25 November 2014

نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان برگزار می شود


سازه نیوز:نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان در فضايي بالغ بر10000 متر مربع و با حضور تعداد250واحد شرکت کننده  با همکاری شرکت ملي مناطق نفت خيز جنوب و شرکت ملي حفاری ايران ، خانه صنعت ، معدن و تجارت خوزستان در محل دائمي نمايشگاههای بين المللي خوزستان برگزار مي گردد.
رحيم جليلي مديرعامل شرکت نمايشگاههای بين لمللي خوزستان اظهارداشت بي شک توسعه ی صنعت نفت در کشور مهمترين عامل درحرکت چرخه ی اقتصادی کشور خواهد بود و اهميت موضوع نفت ، صنايع و محصولات جانبي امروزه مهمترين دغدغه ی کليه ی کشورهای دنياست و تصميم گيران و سيستم سازان اقتصادی دنيا با تمامي توان ، تلاش دارند تا با مطالعه و شناخت دقيق موجبات ارتقاء و پيشرفت کشورهای مورد نظر خويش را در اين زمينه فراهم نمايند .
جليلي افزود : برگزاری نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت آن هم درپايتخت نفتي ايران- خوزستان و يکي از مهمترين مناطق نفت خيز خاورميانه و حتي جهان و در شرايط کنوني نقش بسيار تأثير گذار و مهمي را در دستيابي به اهداف از پيش تعيين شده نظام مقدس جمهوری اسلامي دارد.
وی گفت مهمترين اهداف برگزاری اين نمايشگاه فرصتي مناسب و ايده آل برای نمايش فن آوری های نوين ايران در حوزه های صنعت نفت و صنايع جانبي آن به جهانيان است مطمئناً حضور پررنگ شرکتهای داخلي در اين دوره از نمايشگاه پيش از هر چيز ديگری بيانگر دستيابي متخصصان متعهد و توانمند کشور به فن آوری ها و تکنولوژی روز دنيا در زمينه ی تخصصي نفت و مايه مباهات و افتخار ميهن اسلامي است و از طرفي حضور شرکتهای خارجي در شرايط کنوني که سياست های خصمانه ی غرب به دنبال تحريم صادرات و واردات نفت و کاهش سرمايه گذاری خارجي در صنعت نفت ايران و جلوگيری از ورود و اطلاعات تخصصي و فن آوری های نوين در زمينه ی صنعت نفت به کشور ما معطوف گشته بيانگر شکست سياست و حربه ی تحريم عليه جمهوری اسلامي و ناکام ماندن آمريکا و غرب در اين زمينه و خنثي شدن نقشه های مورد نظر آنان خواهد گرديد. و ثابت خواهد نمود که نه تنها از حيث تحريم خللي در اراده ی اين ملت وارد نگرديده بلکه حتي به افزايش توانمندی های جوانان متخصص و متعهد ايران اسلامي منجر گرديده است.
جليلي گفت: اهداف ديگر برگزاری نمايشگاه تخصصي نفت نقش تأثير گذاری است که اين نمايشگاه ، ارتقاء صنايع داخلي را به خوبي نشان خواهد داد . از مهمترين اقداماتي که بايد در برگزاری نمايشگاه مورد توجه و اهتمام قرار گيرد عرضه ی مناسب محصولات شرکتهای داخلي در داخل و خارج است و از اين منظر برگزاری نمايشگاه تخصصي نفت نقش بسيار زيادی را در شناساندن محصولات داخلي و عرضه ی آن به جهانيان و از طرفي ايجاد رقابت بين محصولات داخلي و خارجي و پويايي اقتصاد و توليدات داخلي ، تجهيزات صنايع نفتي و پيامدهای مثبت آن را بدنبال خواهد داشت .
نمايشگاه تخصصي ساخت تجهيزات صنعت نفت خوزستان از تاريخ 15 تا 18 آذر ماه 1393  از ساعت 10 تا 17 در معرض ديد علاقمندان ، متخصصين و بازديدکنندگان اين صنعت قرار خواهد گرفت.

بازدید:۴۱۲
برچسب ها: نمایشگاه نفت ، جلیلی