کد خبر: ۲۱۵۹۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ 19 April 2015

تکنولوژی های نوین سیستم های هوشمند ساختمان


سازه نیوز: سیستم های هوشمند ساختمان نمونه ای از جدیدترین تکنولوژی ها در زمینۀ صنعت ساختمان محسوب می شوند.

با توجه به نوین بودن تکنولوژی در کشور عزیزمان ایران، مصرف کنندگان تا حدودی از خدمات پس از فروش این سیستم ها تردید دارند. اغلب، شرکت های موجود، نمایندگی برندهای اروپایی و امریکایی بوده و تکنولوژی های بیگانه را در ایران رواج می دهند، که به نوبۀ خود بر اساس استانداردهای برق کشورهای تولیدکننده طراحی و تولید شده اند.

در نتیجه با هزینه های بسیار بالا عرضه شده و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری چنین سیستم هایی در داخل کشور، بعضاً با مشکل روبرو شده است. در این میان شرکت هایی نیز به فکر تولید براساس استانداردهای برق سنتی ایران افتاده اند.

این سیستم ها بدلیل تولید در داخل کشور، و سازگاری آن با استانداردهای برق ایران، قابلیت بسترسازی با هزینۀ بســـیار پایین را در اختیار انبوه سازان محترم قرار می دهد. همچنین هزینۀ تمام شدۀ اینگونه سیستم ها با کاملترین امکانات، حدوداً یک سوم تا یک چهارم محصولات مشابه با برندهای بیگانه رقم می خورد. لذا از انبوه سازان محترم خواهش می شود با دید بومی گرایی تکنولوژی های نوین در زمینۀ ساخت و ساز، تحقیقات خود را در این زمینه گسترش دهند و راه را جهت رشد تولیدات داخل سهل نمایند. چرا که کشور عزیزمان ایران به واقع، لیاقت خودکفایی را دارد.

امیدواریم استقبال از تولیدات داخلی، بیش از پیش ادامه یابد. شرکت خانۀ هوشمند اِم بی، از سال ۱۳۸۸ این تکنولوژی را برای اولین بار به عنوان نمایندۀ یک محصول خارجی در نمایشگاه صنعت ساختمان به نمایش گذاشت ولی استقبال شایانی از آن نشد. ولی اکنون بعنوان تنها تولید کنندۀ سیستم های هوشمند ساختمان در استان خوزستان فعالیت دارد. جهت آشنایی بیشتر با تکنولوژی ساخت این سیستم ها و نحوۀ ارائه و خدمات پس از فروش آنها لطفا به سایت مراجه کرده و یا با این شرکت در تماس باشید. Www.AhwazHome.com

بازدید:۲۳۱۸