کد خبر: ۲۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ 30 May 2015

نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پیگیر حقوق مردم در سطح کلان باشند


سازه نیوز:رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز: نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید پیگیر حقوق مردم در سطح کلان باشند. رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز گفت: از متولیان بهداشت و درمان به عنوان رکن اولیه و اصلی ارتباط مستقیم با سلامتی شهروندان خواستار جدیت بیشتری در تعامل با سازمان آبفا هستیم.

حجت الاسلام و المسلمین سعادت نیا در نشست کمیته سلامت و محیط زیست که با حضور مسئولان بهداشت و درمان، محیط زیست، آبفا با محوریت بررسی مشکلات فاضلاب صبح شنبه ( ۹ خردادماه ) در محل سالن اجتماعات شورای شهر برگزار شد اظهار داشت: هر کس در هر جایگاه شغلی که قرار دارد باید مسئولیت وظایف خود را بر عهده گیرد؛ اگر در سطح شهر ما به عنوان نمایندگان شورای شهر مدعی حقوق شهروندان هستیم و با مدیران آبفا نشست برگزار نموده و خواستار توجه ویژه آنها به مشکلات موجود هستیم در سطح کلان این امر به عهده نمایندگان مجلس است که با وزارت نیرو این مشکلات را مطرح نمایند.

وی دفع آب های سطحی را یک امر مهم برشمرد و بر لزوم همکاری و هماهنگی ویژه شهرداری اهواز با سازمان آبفا در راستای مرتفع نمودن هرچه زودتر این موضوع تاکید نمود.

سعادت نیا افزود: با ایراد و اشکال گرفتن از عملکرد یکدیگر به هیچ راه حل مناسبی نخواهیم رسید بلکه با همفکری و اتحاد می توانیم راه حل مناسبی برگزیده و اجرا نماییم.

رییس شورای اسلامی کلانشهر اهواز با تاکید بر اهمیت مقوله اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به شهروندان گفت: اگر دم از فرهنگ صحیح مصرف کنندگی می زنیم باید در راستای فرهنگ سازی هم از خود اهتمام ویژه ای نشان دهیم، مگر موضوع مهمی مانند حقوق شهروندی در ساختار سازمانی ما وجود ندارد؟ تحت همین عنوان باید تفاهم نامه ای با سازمان آبفا در راستای اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی مردم منعقد نمود.

وی ادامه داد: از متولیان بهداشت و درمان به عنوان رکن اولیه و اصلی ارتباط مستقیم با سلامتی شهروندان خواستار جدیت بیشتری در تعامل با سازمان آبفا هستیم. چرا که با پیگیری مستمر و اراده ای مصمم می توان به اهداف مد نظر دست یافت که این مهم با برگزاری مداوم جلسات بدون اینکه شاهد خروجی قابل رویتی باشیم میسر نیست.

سعادت نیا خواستار تنظیم سیستم دفع آب های سطحی توسط معاونت خدمات شهری شهرداری اهواز شد و تصریح کرد: از تصفیه خانه های سطح شهر بازدید به عمل می آوریم تا نشان دهیم به عنوان نمایندگان مردم پای کار ایستاده ایم و از خواسته های به حق شهروندان کوتاه نمی آییم.

مرجع: پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی کلانشهر اهواز

بازدید:۴۵۰