کد خبر: ۲۵۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۰۹ آبان ۱۳۹۴ 31 October 2015

دکتر خسرو نشان مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان شد


سازه نیوز:با حکم مسعود سلطانی‌فر، معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، دکتر خسرو نشان به سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان منصوب شد.

پیش از این افشین حیدری به مدت ۲ سال عهده‌دار سمت مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بود.

آیین تودیع و معارفه حیدری و نشان روز دوشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۴ برگزار می‌شود.

همچنین افشین حیدری با انتشار پیامی ضمن خداحافظی با همکاران و فعالان این حوزه انتصاب دکتر نشان را به سمت مدیرکلی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«به نام خداوند جان و خرد

خدمت در نظام اسلامی سعادت است

برخود فرض می‌دانم اینک که پس از انجام تکلیف این مسؤولیت خطیر را تحویل یکی از چهره‌های علمی، فرهنگی و دوستان خوب می‌دهم از همه عزیزانی که طی دو سال اخیر و پراهمیت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان بنده را یاری نمودند صمیمانه تقدیر و تشکر کنم. به ویژه از همدلی، همزبانی و همراهی انجمن‌های دوستدار میراث فرهنگی، انجمن صنفی راهنمایان گردشگری، انجمن دفاتر خدمات گردشگری و مسافرتی، جامعه هتل‌داران استان، اصحاب رسانه، صدا و سیمای مرکز خوزستان و همه دستگاه‌های دولتی و غیردولتی و مدیریت محترم سازمان مدیریت، مجموعه استانداری خصوصا استاندار محبوب و زحمت‌کش و معاونین بزرگوارشان و همه همکاران سخت‌کوش در مجموعه اداره کل و سراسر استان زرخیز خوزستان. باید بر خود تکلیف بدانیم پاسداری از فرهنگ و تمدن ایران همیشه سرافراز را.

افشین حیدری»

بازدید:۵۷۳