کد خبر: ۳۱۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۵ 04 December 2016

در امر نظارت با هیچ مقامی تعارف نکنید

منوچهر رحمانی در مجمع عمومی فوق العاده سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان که صبح جمعه (۱۲/آذرماه/۹۵) در تالار مهر برگزار شد اظهار کرد: اعضای نظام مهندسی در این مجمع نشان دادند که قواعد بازی را به خوبی می دانند و هرچه را جمع تشخیص می دهد ملاک عمل قرار می دهند.
وی با بیان اینکه نقاط مشترک را تقویت کنید زیرا اختلافات باعث ضربه زدن به بدنه نظام مهندسی ساختمان می شود تصریح کرد: سازمان راه و شهرسازی به هیچ وجه قیم نظام مهندسی نیست و این صنف یکی از بهترین صنف های کشوری است که به خوبی می تواند خود را به روز و اصلاح کند.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان با تاکید بر تقویت آزمایشگاه ها گفت: یک مهندس با سابقه ۳۰ ساله می داند که اگر قسمت آزمایشگاه ها به خوبی کار کند نتایج مثبتی در جهت کیفی سازی ساخت و ساز به دنبال خواهد داشت.
وی با اشاره به اهمیت "ایمنی در ساخت و ساز” عنوان کرد: باید کار را با جدیت، نظارت، اخلاق و شرافت مهندسی حفظ کنید، با هیچ شخص و مقامی در بحث نظارت نه تعارف داشته باشید و نه چشم پوشی کنید.
رحمانی خاطر نشان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان در دو سال گذشته بسیار خوب عمل کرده است اما همچنان کاستی هایی در کار وجود دارد و نیاز به برنامه ها و فعالیت های بیشتری است.
وی خطاب به اعضای هیا مدیره نظام مهندسی گفت: مسیر را بسیار خوب انتخاب کرده اید، البته هیات مدیره دوره های قبل هم در برخی موارد بسیار توانمند بوده اند.
مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان مورد توجه شورای برنامه ریزی استان و دستگاه های نظارتی بوده است که با این توجه نشان دهنده جایگاه جامعه مهندسی برای آنان است.