کد خبر: ۳۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۲ - ۲۵ آذر ۱۳۹۵ 15 December 2016

تمرکز امور عمرانی بر محور ترافیکی پل پنجم و پل سوم اهواز

شهر اهواز به طور قطع در جنگ تحمیلی آسیب‌های بسیاری دیده است و به همین دلیل نسبت به استان‌های دیگر عقب مانده است اما در حال حاضر حرکت‌های خوبی در حال انجام است.

    


معاون عمرانی شهرداری اهواز گفت: در این دوره بر محور ترافیکی پل پنجم و پل سوم تمرکز شده و تلاش شده است که از پراکنده‌کاری پرهیز شود.
 محمد صفری در مراسم افتتاح زیرگذر شریعتی اهواز که امروز ( 24 آذرماه) برگزار شد، اظهار کرد: ‌با افتتاح این پروژه یکی از گره‌های ترافیکی کلانشهر اهواز گشایش پیدا می‌کند؛ این نقطه در شورای ترافیک نیز به تصویب رسیده بود. 

وی افزود:‌ در این دوره بر محور ترافیکی پل پنجم و پل سوم تمرکز شده و تلاش شده است که از پراکنده‌کاری پرهیز شود. 

معاون عمرانی شهرداری اهواز با اشاره به این‌که پروژه‌های عمرانی در حال انجام، موجب حل مشکلات ترافیکی در اهواز می شود، گفت: برای حل مشکلاتی که اکنون وجود دارد، باید از 10 یا 15 سال پیش اقدام می‌شد. پل ولایت که اکنون مراحل نهایی خود را طی می‌کند، 16 سال پیش باید احداث می‌شد. 

صفری با بیان این‌که شبکه بزرگراهی اهواز در حال احداث است، اظهار کرد:‌ در زیرگذر شریعتی 780 شمع بتنی، 15 هزار مترمکعب بتن‌ریزی،‌30 هزار متر مربع خاکریزی و بیش از یک هزار متر آسفالت شده است. 

سلحشور عضو شورای شهر اهواز، نیز در این مراسم اظهار کرد: شهر اهواز به طور قطع در جنگ تحمیلی آسیب‌های بسیاری دیده است و به همین دلیل نسبت به استان‌های دیگر عقب مانده است اما در حال حاضر حرکت‌های خوبی در حال انجام است. 

وی ادامه داد: پروژه زیرگذر شریعتی با 22 متر عرض و 300 متر طول و با هزینه 22 میلیارد تومان و بدون کمک دولتی انجام شده است. 

سلحشور افزود: پروژه‌ پل ولایت نیز تا پیش از پایان سال جاری به اتمام می‌رسد. همچنین تا خردادماه سال آینده فاز نخست پروژه روگذر چهارشیر که یکی از پروژه‌های نمونه در سطح خاورمیانه است به بهره‌برداری خواهد رسید.

بازدید:۱۲۰۲
برچسب ها: شهرداری اهواز ،