کد خبر: ۳۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱:۵۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ 25 February 2018
شهردار اهواز:

هیچ‌گاه استعفا ندادم

شهردار اهواز گفت: دخالت با نظارت تفاوت دارد و تا امروز اعضای شورای شهر اهواز در کار شهرداری دخالت نکرده‌اند.


منصور کتانباف بعد از ظهر روز شنبه بحث دخالت اعضای شورا در کار شهرداری را تکذیب کرد و اظهار کرد: دخالت با نظارت تفاوت دارد و تا امروز اعضای شورا در کار شهرداری دخالت نکرده‌اند.

وی با بیان اینکه مرز بین دخالت و نظارت باریک است، افزود: شورای شهر طبق قانون حق نظارت بر کار شهرداری را دارد و ما نیز موظف به رعایت قانون هستیم.

شهردار اهواز عنوان کرد: من تا زمانی که بتوانم بر اساس اصول، قواعد و اعتقاداتم کار کنم، همچنان در جایی که هستم باقی خواهم ماند و هرجایی که قرار شود اصولم را نادیده بگیرم، دیگر در این جایگاه نخواهم بود.

وی با تأکید بر اینکه هیچگاه استعفای کتبی به رئیس شورا نداده است، گفت: افرادی از بیرون یا درون شهرداری علاقه دارند خودشان مدیریت آن را برعهده بگیرند. همان روزی که حکم شهرداری را گرفتم یکی از مدیران شهرداری به من گفت که کمتر از یک سال و شاید ۶ ماه در این منصب باقی خواهی ماند.

کتانباف بیان کرد: وظیفه ما مقاومت است و اگر شرایط هجرت پیش آمد و راه دیگری وجود نداشت به جای آن که آلوده شوم و خلاف کنم، هجرت را انتخاب می‌کنم.

وی با اشاره به اعتماد اعضای شورا به خود، افزود: شورای شهر مجوز انجام معاملات تا سقف ۱۰ میلیارد تومان را به بنده دادند در حالی که به هیچ شهرداری این اجازه داده نشده است. من نیز در مقابل این اعتماد شورا همه قراردادهای بالای ۵۰۰ میلیون تومان را به کمیسیون‌ها ارسال کردم زیرا علی‌رغم مجوز شورای شهر این حق را قائلم که بر قراردادها نظارت کنند.

شهردار اهواز گفت: یک بار اعضای شورا در تماس با من گفتند که چرا علی‌رغم مجوز شورا، قراردادها به شورای شهر ارسال می‌شود که من گفتم هنوز خودم به اعتماد کامل به مجموعه نرسیدم. قراردادها را تا زمان اصلاح ساختار به شورا میفرستم.


بازدید:۵۰۲
منبع: فارس
برچسب ها: شهردار اهواز