کد خبر: ۴۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۴۸ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ 30 January 2019

اعزام 30 دستگاه ماشین آلات بنیاد مسکن خوزستان برای ترمیم سیل بندها

مسعود انصاریان ،مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از اعزام 18 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل برای مساعدت مردم و ترمیم سیل بندها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان،،مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان از اعزام 30 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین به مناطق سیل زده و یا در معرض سیل برای مساعدت مردم و ترمیم سیل بندها خبر داد



 مسعود انصاریان افزود: این ماشین آلات در شهرستانهای اهواز، دشت آزادگان، دزفول، شوش، شوشتر، حمیدیه و رامشیر مشغول فعالیت و کمک رسانی هستند.

ایشان اظهار داشت: طبق مصوبه ستاد بحران استان حدود 40 دستگاه از سازمانهای مختلف برای ترمیم سیل بندها تعیین شدند که حدود 18 دستگاه از امور ماشین آلات بنیاد مسکن خوزستان به مناطق مختلف در شهرستانهای مورد نظر اعزام شدند.

همچنین هادی صادقی  مدیر امور ماشین آلات بنیاد مسکن خوزستان عنوان کرد: ماشین آلات اعزام شده شامل 11 کمپرسی، 3 لودر، 2 بیل مکانیکی و 2 دستگاه کمرشکن هستند که در اختیار ستاد بحران استان برای خدمات رسانی قرار گرفتند.

شایان ذکراست این بنیاد از سال 1395 تا 1397 با برنامه ریزی های صورت گرفته ،ترمیم سیل بند حاشیه  رودخانه  دز را در برنامه کاری خود  قرار داده و از 40 روز پیش نیز  کار تحکیم و ترمیم سیل بند ها در شش شهرستان را پیگیری می کند 

بازدید:۶۲۵