کد خبر: ۵۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ 11 May 2021

کنترل ورودی و خروجی ١۵ شهر خوزستان در روز عید فطر

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت‌های تردد برون استانی، ورودی و خروجی ١۵ شهر استان خوزستان نیز کنترل می‌شوند.

به گزارش سازه نیوز به نقل از ایسنا ،ولی‌اله حیاتی با اشاره به اجرای محدویت‌های تردد در ایام عید فطر، اظهار کرد: در روز عید فطر علاوه بر محدودیت‌های تردد برون استانی، ورودی و خروجی ١۵ شهر استان خوزستان نیز کنترل می‌شوند و از ورود پلاک‌های غیر بومی و خروج پلاک‌های بومی در این شهرها جلوگیری خواهد شد.

وی افزود: طبق تاکید استاندار خوزستان، یک عزم عمومی بین علما، نخبگان و و فرهیختگان ایجاد شده و پیام‌های متععدی از گروه‌های مرجع، مبنی بر اینکه مردم در دید بازدیدهای عید فطر شرکت نکنند، منتشر شده است.

فرمانده قرارگاه نظارتی و عملیاتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان گفت: امیدوارم مردم شریف استان خوزستان همکاری لازم را در اجرای پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و در ایام عید فطر در دید و بازدیدها مراعات کنند تا بتوانیم از این شرایط عبور کنیم.

وی در ادامه در پاسخ به طرح موضوع گلایه دانش‌آموزان پایه نهم و دوازدهم از حضوری بودن امتحانات خود، تصریح کرد: برگزاری حضوری امتحانات پایه نهم و دوازدهم مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا است و در ستاد ملی روی این موضوع کاملا بحث شده است.

حیاتی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، افزود: مقرر شد امتحانات این دو پایه به صورت حضوری برگزار شود و زمان حضور در امتحانات بیش از یک ساعت و نیم طول نکشد و اولویت برگزاری امتحانات در فضای باز و با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی و نظارت دانشگاه علوم پزشکی در اجرای پروتکل‌ها باشد.