کد خبر: ۵۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۰ - ۱۱ تير ۱۴۰۰ 02 July 2021

تمدید مهلت ثبت‌نام‌ انتخابات هیات مدیره نظام مهندسی

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان از تمدید مهلت ثبت‌نام‌ در انتخابات اعضای هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی تا ۱۳ تیرماه خبر داد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:محمد حسین پناهی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام ابلاغ بخشنامه تمدید مهلت ثبت‌نام نامزدهای عضویت در نهمین دوره هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها اظهار کرد: طبق ابلاغ قبلی، متقاضیان عضویت در هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان استان‌ها تا هفتم تیرماه فرصت داشتند که در انتخابات هیات مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان ثبت‌نام کنند که با موافقت معاون مسکن و ساختمان و بر اساس جدول‌ زمان‌بندی ابلاغی معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی، این مهلت تا یکشنبه ۱۳ تیرماه تمدید شده است.

وی افزود: یکی از دلایل تمدید مهلت ثبت‌نام اعضای هیات‌مدیره سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان، درخواست تعدادی از اعضای سازمان‌های نظام مهندسی و همچنین ابلاغ دستورالعمل جدید وزیر راه و شهرسازی مبنی بر نحوه بررسی صلاحیت اعضای هیات‌مدیره‌ سازمان‌های نظام مهندسی استان‌ها است.

معاون مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: با ابلاغ دستورالعمل جدید، منافع متعارض هیات مدیره موضوع تبصره ۳ بخش پ ماده ۵۹ اصلاحی آیین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تعداد دستگاه‌های مشمول از ۱۳ دستگاه اجرایی به هشت دستگاه اجرایی کاهش یافته است.

پناهی‌فر عنوان کرد: با توجه به مهلت تمدیدشده، اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که شاغل در پنج دستگاه اجرایی حذف‌شده هستند نیز می‌توانند بدون استعفا از دستگاه متبوع خود، در کنار سایر داوطلبان از زمان تمدیدشده جهت ثبت‌نام در انتخابات استفاده کنند.