کد خبر: ۵۴۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۶ - ۰۷ آذر ۱۴۰۰ 28 November 2021
مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان:

مشکل ماسه در مناطق زلزله‌زده اندیکا حل می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان گفت: در حال حاضر مشکل اساسی در تامین ماسه است که ظرف دو سه روز آینده تولید ماسه در این منطقه خواهیم داشت.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:حسین جنتی در خصوص حمایت از مردم مناطق زلزله‌زده اندیکا برای خرید مصالح ساختمانی، اظهار کرد: با توجه به شرایط خاص اندیکا و تامین سخت مصالح در این منطقه، برنامه‌ریزی شده است تا از طریق شرکت‌های بنیاد مسکن این مصالح تامین شود.

به گزارش ایسنا وی با اشاره به تحویل سیمان رایگان به مردم، افزود: اکنون مصالح در منطقه تامین شده و تنها مشکل اساسی در تامین ماسه است.

مدیرکل بنیاد مسکن خوزستان با بیان این‌که دو نوع سازه برای اجرای کار در اندیکا داریم، تصریح کرد: سازه‌های سبک که قابلیت انتقال دارند در مناطق صعب العبور استفاده می‌شوند. سازه‌های سنگین نیز در مناطق با دسترسی مناسب‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

جنتی تصریح کرد: مصالح سازه‌های سنگین نیز موجود است و متناسب با آماده سازی، مصالح به روستاها ارسال و عملیات اجرایی آغاز می‌شود.

وی که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، بیان کرد: در حال حاضر مشکل اساسی در تامین ماسه است که ظرف دو سه روز آینده تولید ماسه در این منطقه خواهیم داشت.