کد خبر: ۵۴۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۸ - ۱۳ آذر ۱۴۰۰ 04 December 2021

توضیح شهردار اهواز درباره جزئیات سرقت تجهیزات پل فولاد

شهردار اهواز گفت: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده‌های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسانیم.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:رضا امینی در بازدید از آخرین وضعیت پل ششم (پل فولاد) پس از مسدود شدن به دلیل سرقت تجهیزات این پل اظهار کرد: با توجه به سرقت و مشکلات پیش آمده برای پل فولاد لازم بود از نزدیک در محل حاضر شده و بازدیدی داشته باشم.

 وی افزود: هر چند از نظر تقسیمات کشوری و محدوده‌بندی بین شهرها، پل فولاد خارج از محدوده مصوب اهواز و در محدوده شهرستان کارون است و بر اساس قانون، شهرداری اهواز اجازه ورود به این محدوده را ندارد، اما به جهت همکاری با شهرداری کارون و نیز مدیریت دغدغه‌مند استان، در محل حاضر شدیم تا بتوانیم هر چه سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

شهردار اهواز ادامه داد: بار ترافیکی ناشی از انسداد پل فولاد روی معابر اصلی اهواز به ویژه جاده‌های ساحلی افتاده و گاه موجب ترافیک سنگینی شده است و از این رو در تلاشیم با تمهیداتی، معضل را به حداقل برسانیم.

ز
وی تاکید کرد  در هر صورت همه ما مسئولین شهری و استانی در برابر جان و مال شهروندان مسئول هستیم و باید با همکاری و هم‌فکری، سریعتر مشکل را برطرف کنیم.

امینی با اشاره به خسارت‌های وارد شده به پل بیان کرد: بر اثر سرقت انجام شده، بخش‌هایی از پل در سطح و در سازه‌های پایین دچار عوارضی شده و نیاز به تعمیر و بهسازی دارد.

شهردار اهواز در پایان ابراز امیدواری کرد: پس از بهسازی و تعمیرات پل فولاد، تمهیدات لازم به منظور حفاظت از پل فولاد صورت گیرد.

وی از وضعیت پروژه میدان دانشگاه شهید چمران و پل راهنمایی نیز بازدید کرد.

گفتنی است در پایان شهردار اهواز در فرمانداری حضور پیدا کرد و در این جلسه مقرر شد از آن‌جایی که این موضوع یک چالش‌ بین سازمانی است، شهرداری اهواز تلاش‌ کند این چالش‌ها را برطرف کند.