کد خبر: ۵۵۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۳ - ۰۶ تير ۱۴۰۱ 27 June 2022
دادستان اهواز:

درباره قابلیت اسکان در ساختمان عدالت اهواز تصمیم‌گیری می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خوزستان از تشکیل جلسه ویژه رسیدگی به مشکلات ساختمان عدالت منطقه ۳۰۰ دستگاه اهواز و اتخاذ تصمیماتی در این خصوص خبر داد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا:صادق جعفری چگنی اظهار کرد: با پیگیری این دادسرا و در راستای نظارت بر حقوق عامه، پس از بازدید از محل اسکان موقت ساکنین ساختمان عدالت و همچنین بازدید از ساختمان موصوف فورا جلسه ای با حضور اعضای شورای تامین و ستاد بحران اهواز در دادسرای مرکز استان برگزار که منجر به صدور تصمیماتی در این خصوص گردید.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی تصریح کرد: در پایان این نشست مقرر شد که شرایط فنی ساختمان توسط تیمی از مهندسان خبره نظام مهندسی، مسکن و شهرسازی و شهرداری اهواز بررسی و در خصوص استحکام ساختمان و قابلیت اسکان و بهره برداری ساکنین تصمیم گیری شود.

جعفری چگنی افزود: با توجه به تخلیه ساختمان توسط ساکنین به دلیل احتمال وقوع حادثه، دستورات لازم در تهیه و تامین محل سکونت مناسب برای ساکنین ساختمان صادر شد.

وی ادامه داد: در خصوص اقدامات حقوقی-قضایی ساکنین نیز مقرر شد که نامبردگان هرگونه مطالبه خسارت را از طریق مراجع قضایی صالح پیگیری تا نسبت به آن رسیدگی سریع و قانونی انجام پذیرد