کد خبر: ۵۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۴۴ - ۲۵ مهر ۱۴۰۱ 17 October 2022
در دیدار "بهاروند" با مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور مطرح شد:

توسعه همکاری رسانه ای ایرنا و بنیاد مسکن

"محسن بهاروند" مدیر کل اخبار استان ها در دیدار با "سعید رهیده" مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور بر توسعه همکاری رسانه ای ایرنا با این بنیاد در سطح استان های کشور تاکید کرد.
 به گزار ش سازه نیوز و به نقل از ایرنا : "محسن بهاروند" مدیرکل اخبار استان ها در دیدار با مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن کشور که در دفتر اخبار استان ها برگزار شد، با اشاره به لزوم ارتباط هرچه بیشتر روابط عمومی های بنیاد مسکن در استانها با دفاتر خبرگزاری ایرنا خواستار افزایش تعاملات رسانه ای هر دو مجموعه شد.

وی اضافه کرد: ایرنا با مجموعه کاملی از خبرنگاران و عکاسان حرفه ای در سطح استان های کشور، روزانه صدها خبر و گزارش مخابره می کند.

بهاروند افزود: دفاتر استانی ایرنا با بهره گیری از بهترین خبرنگاران و عکسان تلاش می کند تا بهترین اخبار را برای مخاطبان خود تولید کند.

مدیرکل اخبار استان ها اضافه کرد: پوشش اخبار مربوط به حوزه بنیاد مسکن در سراسر کشور در دستور کار خبرنگاران استان ها قرار دارد.

بهاروند در ادامه به نقش بنیاد مسکن در حوادث کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت های بنیاد مسکن و حضور این نهاد انقلابی در کاهش بحران ها ،بازسازی اماکن آسیب دیده از زلزله، سیل و حوادث طبیعی همواره توسط مراکز ایرنا در کشور منعکس می شود.

وی گفت: ایرنا آمادگی کامل دارد که همکاری های رسانه ای خود را با بنیاد مسکن استان ها را توسعه داده تا مردم از اقدامات موثر این مجموعه اطلاعات جامع و کاملی داشته باشند.

توسعه همکاری رسانه ای ایرنا و بنیاد مسکن 

رسانه در تبیین اقدامات بنیاد مسکن امید را به جامعه تزریق کند

سعید رهیده مدیرکل روابط عمومی بنیاد مسکن نیز گفت: این بنیاد در ۴۲ سال گذشته همواره در کنار مردم بوده و تلاش کرده است در راستای تحقق اهداف انقلابی و سازمانی خود از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

وی تاکید کرد: رسانه ها در تبیین اقدامات بنیاد مسکن می توانند زمینه امید بخشی به جامعه را ایجاد و اقناع افکار عمومی در مواقع بحران را فراهم کند.

به گفته، رهیده، خبرگزاری ایرنا به عنوان با سابقه ترین خبرگزاری ایران با پوشش خبری مناسب، مستمر و به موقع نقش مهمی در انتشار فعالیت های مجموعه تخصصی انقلابی بنیاد مسکن داشته که جا دارد از مجموعه خبرنگاران کشوری و استانی ایرنا تشکر شود.

توسعه همکاری رسانه ای ایرنا و بنیاد مسکن 

افزایش خدمت رسانی جامعه مهندسی بنیاد مسکن با همکاری رسانه ها 

"سعید کیوانی" مسول روابط عمومی بنیاد مسکن خوزستان در این دیدار گفت: رسانه ها می توانند علاوه بر امید بخشی به مخاطبان، انگیزه های کاری و خدمت رسانی جامعه مهندسی بنیاد مسکن را افزایش دهند.

وی اظهار امیدواری کرد با همکاری ایرنا، مردم بیش از گذشته با فعالیت های بنیاد مسکن آشنا شوند.

براساس این گزارش، در پایان این جلسه طرفین بر ارتقای همکاری های رسانه ای، برگزاری دوره های آموزشی خبر نویسی در مدیریت بحران و بازدید مسولان روابط عمومی از خبرگزاری ایرنا تاکید کردند.
نیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
عالی ست
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۸
0
0
قطعااین همکاری مفید و موثر واقع خواهد شد