کد خبر: ۵۵۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۷ - ۱۱ آبان ۱۴۰۱ 02 November 2022

انتشار آگهی ارزشمندی سه اثر تاریخی خوزستان

با عنایت به لزوم ابلاغ ارزشمندی آثار تاریخی غیرمنقول در شرف ثبت، به مالک/مالکین و نامشخص بودن مالکین سه محوطه تاریخی در استان خوزستان، آگهی ابلاغ ارزشمندی اثر تاریخی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خوزستان منتشر شد.
به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایسنا : براساس اعلام اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی خوزستان متن آگهی‌های ارزشمندی آثار تاریخی (به صورت جداگانه) به شرح زیر است:

متن آگهی محوطه بیت مشحوت

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی"بیت مشحو" به نشانی  استان خوزستان، شهرستان شوش، بخش شائور، دهستان شائور، روستای بیت مشهود (بیت مشحوت) واقع در محدوده پلاک ثبتی ۶۰  بخش هشت شوش در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدینوسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچ گونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.

متن آگهی تپه شنگر

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی تپه شنگر به نشانی  استان خوزستان، شهرستان دزفول، بخش چغامیش، دهستان خیبر، روستای شنگر واقع در محدوده پلاک‌های ثبتی ۱۶۹۰ و ۱۶۹۱ بخش س دزفول در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدینوسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچ گونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.

متن آگهی تپه تاریخی دولتی

وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در نظر دارد نسبت به ثبت محوطه تاریخی تپه دولتی به نشانی  استان خوزستان، شهرستان دزفول، بخش چغامیش، شهر چغامیش واقع در  محدوده پلاک‌های ثبتی ۱۶۸۹ اصلی بخش سه دزفول و ۱۰۷۳/۱۶۸۹ بخش سه دزفول در فهرست آثار ملی کشور اقدام کند. لذا در اجرای قانون راجع به حفظ آثار ملی بدینوسیله از مالک یا مالکین محترم دعوت می‌شود حداکثر ظرف مدت یک ماه از تاریخ انتشار آگهی با در دست داشتن اسناد و مدارک معتبر به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان به نشانی اهواز خیابان امام شرقی، چهارراه ارشاد، بعد از بانک کشاورزی مراجعه کنند. بدیهی است در صورت عدم مراجعه در زمان مقرر برابر مقررات اقدام و هیچ گونه اعتراضی از مالک پذیرفته نخواهد شد.