کد خبر: ۵۵۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۴ - ۲۴ آبان ۱۴۰۱ 15 November 2022
رییس سازمان هواپیمایی اعلام کرد؛

خرید هواپیما طی یک سال اخیر/ صنعت هوایی پیروز جنگ نابرابر بوده است

رییس سازمان هواپیمایی از خرید هواپیما طی یک سال اخیر خبر داد و گفت: در جنگ نابرابر صنعت هوایی با تحریم‌ها، پیروز میدان بوده‌ایم.

به گزارش سازه نیوز و به نقل از ایرنا: «محمد محمدی بخش» امروز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از باند ۲۹ چپ فرودگاه مهرآباد، اظهار کرد: اقدام امروز مجموعه هوایی کشور یک پیام روشن برای خارج و داخل دارد. پیام نخست آن نتیجه دادن کارها از راه همدلی و همبستگی است.

وی افزود: در یک سال گذشته صنعت هوانوردی در جنگ تمام عیار قرار داشت و انجام این پروژه در این شرایط سخت و بحرانی نشان از عزم راسخ برای گسترش صنعت هوانوردی دارد. می‌توان این الگو را در همه عرصه‌ها گسترش داد اگر جناح بازی‌ها کنار گذاشته شود.

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: وزیر راه و شهرسازی نیز شبانه‌روزی در جریان ساخت پروژه باند ۲۹ چپ فرودگاه قرار داشتند و ضمن حمایت از این پروژه بزرگ، اصرار بر زمان افتتاح آن در وقت مقرر داشتند.

محمدی بخش بیان کرد: اهالی صنعت می‌دانند در یک سال گذشته در ورود هواپیما و نهضت تعمیر هواپیما چه کارهای مهمی انجام شده است که اجازه رسانه‌ای کردن آن را نداریم. این نشان می‌دهد تحریم‌ها برای بخش هوایی کم اثر و در این جنگ نابرابر پیروز میدان بوده‌ایم