کد خبر: ۵۵۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۸ - ۲۴ آذر ۱۴۰۱ 15 December 2022
از سوی مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی :

شرکت شیلنگ و لوله خوزستان گواهینامه فنی لوله های فاضلاب ساختمان را دریافت کرد

گروه صنعتی شیلنگ و لوله خوزستان بعنوان اولین واحد دریافت کننده گواهینامه فنی لوله های UPVC فاضلابی ساختمان، در استان خوزستان از مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی در کشور معرفی گردید و این مهم علاوه بر جلب رضایت مشتریان ، بعنوان یک مزیت رقابتی ویژه در بازار رقابتی و فعالیت در پروژه های عمرانی کشور محسوب می گردد .
به گزارش سازه نیوز : از بحث‌های مهم صنعت ساختمان، استفاده از مصالح با کیفیت و با دوام است. گواهینامه فنی علاوه بر استاندارد های ملی محصولات یک راه‌ مطمئن برای بررسی کیفیت انواع مواد، مصالح و سیستم‌های ساختمانی و همچنین کالاهای تأسیسات مکانیکی می باشد. گواهی نامه فنی اطمینان بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید. بدین صورت علاوه بر حمایت و معرفی تولیدکنندگان برتر، یک راهنمای خوب برای مصرف کنندگان محصولات ساختمانی است.







گواهینامه فنی پروانه ای است که بر اساس آن، ویژگی‌های یک فرآورده ساختمانی را با الزامات استانداردهای ملی، مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌های مشخص شده مرتبط در طی یک دوره زمانی، تائید می‌‌نماید. شرط لازم برای دریافت نشان گواهینامه فنی الزامات فنی موجود در مقررات ملی ساختمان و دستور‌العمل‌های مرتبط می باشد. گواهینامه فنی مدرک پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که تنها مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امکان صدور دارد و نشان دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، فرآورده‌ها، مصالح و کالاهای تأسیسات مکانیکی ساختمان با معیارهای تعریف شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است.

بنابر اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی گواهینامه فنی شرکت شیلنگ و لوله خوزستان برای نخستین بار صادر شده که جزییات آن در صفحه دارند گان گواهینامه فنی مدیریت خدمات مهندسی و آزمایشگاهی آن مرکز آمده است.


طبق اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، لوله و اتصالات یوپی وی سی برای استفاده در شبکه های فاضلاب  تاسیسات بهداشتی ساختمان ها مناسب می باشد.

محصولات شیلنگ و لوله خوزستان  نزدیک به سه دهه در بازار تاسیسات استان خوزستان و کشور استفاده می شود و برای اغلب مهندسان تاسیسات، مجریان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان نهایی محصول شناخته شده ای است.