کد خبر: ۵۵۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۹ - ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ 29 February 2024

شیلنگ و لوله خوزستان اولین واحد دریافت کننده گواهینامه فنی اتصالات فاضلاب ساختمان از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در استان خوزستان

شیلنگ و لوله خوزستان بعنوان اولین واحد دریافت کننده گواهینامه فنی اتصالات UPVC فاضلابی ساختمان، در استان خوزستان از مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی در کشور معرفی گردید


به گزارش سازه نیوز :شیلنگ و لوله خوزستان بعنوان اولین واحد دریافت کننده گواهینامه فنی اتصالات UPVC فاضلابی ساختمان، در استان خوزستان از مرکز تحقیقات مسکن، راه و شهرسازی در کشور معرفی گردید. این مهم علاوه بر اینکه در راستای جلب رضایت مشتریان محترم می باشد، بلکه بعنوان یک مزیت رقابتی ویژه در بازار رقابتی و فعالیت در پروژه های عمرانی کشور محسوب می گردد .

 
 

از بحث‌های مهم صنعت ساختمان، استفاده از مصالح با کیفیت و با دوام است. گواهینامه فنی علاوه بر استاندارد های ملی محصولات یک راه‌ مطمئن برای بررسی کیفیت انواع مواد، مصالح و سیستم‌های ساختمانی و همچنین کالاهای تأسیسات مکانیکی می باشد. گواهی نامه فنی اطمینان بخش برای شناساندن کیفیت برتر محصولات تولیدی کشور به مصرف‌کنندگان به شمار می‌آید. بدین صورت علاوه بر حمایت و معرفی تولیدکنندگان برتر، یک راهنمای خوب برای مصرف کنندگان محصولات ساختمانی است.

---
گواهینامه فنی پروانه ای است که بر اساس آن، ویژگی‌های یک فرآورده ساختمانی را با الزامات استانداردهای ملی، مقررات ملی ساختمان و دستورالعمل‌های مشخص شده مرتبط در طی یک دوره زمانی، تائید می‌‌نماید. شرط لازم برای دریافت نشان گواهینامه فنی الزامات فنی موجود در مقررات ملی ساختمان و دستور‌العمل‌های مرتبط می باشد. گواهینامه فنی مدرک پشتیبان مقررات ملی ساختمان است که تنها مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی امکان صدور دارد و نشان دهنده تطابق عملکرد و کیفیت مواد‌، فرآورده‌ها، مصالح و کالاهای تأسیسات مکانیکی ساختمان با معیارهای تعریف شده در مباحث مقررات ملی ساختمان است.

بنا براعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی موفق به اخذ دو گواهینامه فنی مرتبط به تولیدات لوله و اتصالات  به صورت جداگانه شده است، که گواهینامه فنی اتصالات UPVC  شرکت شیلنگ و لوله خوزستان برای نخستین بار صادر شده که جزییات آن در صفحه دارند گان گواهینامه فنی مدیریت خدمات مهندسی و آزمایشگاهی آن مرکز آمده است.

طبق اعلام مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، لوله و اتصالات یوپی وی سی برای استفاده در شبکه های فاضلاب  تاسیسات بهداشتی ساختمان ها مناسب می باشد.

محصولات شیلنگ و لوله خوزستان  بیش از سه دهه در بازار تاسیسات استان خوزستان و کشور استفاده می شود و برای اغلب مهندسان تاسیسات، مجریان، توزیع کنندگان و مصرف کنندگان نهایی محصول شناخته شده ای است.

گواهینامه ها و استانداردهای محصولات شیلنگ و لوله خوزستان در صفحه محصولات در پرتال هر محصول نیز قابل مشاهده می باشد.